Yhdynnän kesto

Liiannopea

Olen uudessa suhteessa. Meillä synkkää hyvin, halailemme, pussailemme päivittäin ja rakastamme toisistamme paljon.
Sängyssä ei kuitenkaan aina ole molemminpuolista tyydytystä? Esileikki ja siihen muu kuuluva läheisyys ok, mutta itse yhdyntä ei aina tuota molemminpuolista tyydytystä, Hän sanoo, että tulen liian nopeasti. Yhdyntä normaalisti kestää noin 12 - 20 minuuttia.
Olenko liian nopea? Mitä voisin tehdä toisin?

9

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urologi

Kyllä ongelma kuulostaa nyt valitettavasti lopulliselta. Miehet eivät juurikaan kykene kontrolloimaan oman ejakulaationsa tuloaikaa. Nykypäivän urologia-asiantuntijoidenkin mielestä se on pääosin biologisesti määräytynyttä. Eli jos tyttöystäväsi ei kyseistä ongelmaa kestä, olen täysin varma, että suhteenne kaatuu siihen ennemmin tai myöhemmin. Suosittelisin siis mahdollisimman pikaista eroa, jotta voit löytää uuden kumppanin, sekä myös peniksen poisleikkaamista puutarhasaksilla. Niillä ne rikkaruohot kitketään.

• Banettaa

Niin mitenkäs te lesbot hoidatte homman. Teillänän on se benis leikattu pois.?

• Urologi

Onko tässä nyt puheenaiheena peniskateus? Valitettavasti Freudin teoriat ovat jääneet historiaan jo aikoja sitten. Vai voisiko sittenkin olla, että yllyit kommentoimaan kastraatiopelon ajamana? Kerro suoraan, masturboitko äitiäsi ajatellen?

• Banettaa
        Urologi kirjoitti:

Onko tässä nyt puheenaiheena peniskateus? Valitettavasti Freudin teoriat ovat jääneet historiaan jo aikoja sitten. Vai voisiko sittenkin olla, että yllyit kommentoimaan kastraatiopelon ajamana? Kerro suoraan, masturboitko äitiäsi ajatellen?

No heh, heh. Voisit laihduttaa, niin veri saattaisi kiertää paremmin pääkopassa, etkä viljelisi omia tunnelämän ongelmiasi täällä.Toisaalta voisit ihan oikeasti kysyä neuvoja sinua vaivaavista tunne-elämän ongelmista. Saattaisi myös auttaa, jos hankkisit elämän tai edes yhden ystävän.

• Urologi

Selkeää fetisismiä, jossa asetat suojelua kaipaavan egosi kahteen fallossymboliisi: pyöreänlihavaa vauvapäätäsi muistuttavaan penikseesi sekä vankilaraiskauksen uhrilta näyttävään päähäsi. Tästä johtuen vieraannut itse omasta egostasi ja pelkäät erityisesti puutarhasaksia. Usko pois, se on kuitenkin ratkaisu ongelmaan. Leikkaat molemmat fallossymbolisi pois niin johan maailma on parempi paikka :)

• nuorempana yhdyntä kesti 2 - 3 min. vanhempana 52v noin 15 minuuttia

• Isukki3333

Meillä kestää rakastelu noin yleensä 30-50min. Vaimo tulee yleensä ennemmin kuin minä.

• M38

Kyllä mun mielestä tuo 12-20 minuuttia on ihan normaali yhdynnän kestoaika. Liian pitkä ja kiihottava esileikki lyhentää ainakin mulla kestoa huomattavasti. Jos on pitkän kaavan mukaan esileikitty niin en mä kyllä pysty enää puolta tuntia naimaan tulematta.

• m32

Normilta kuulostaa. Leikkeineen 30-60min. Yhdyntä jotakuinkin juurikin tuo aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      165
      4347
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe