Oon teistinen Satanisti, ja haluaisin käydä jossakin paikoissa jossa on muita teistisiä Satanistejä, mut en löydä mitään. Haluaisin tavata muita teistisiä Satanistejä oikeassa elämässä.
Asun muuten Helsingissä.
Ja haluaisin tietenki käydä ihan asiallisessa paikassa jossa käy muitakin Satanistejä. En haluaisi sit mennä sellaiseen outoon paikkaan jossa lopulta pidetään orgiat ja sit miehet alkaisi hipelöimään mua. Hyväksyn kaiken seksin, ja seksiä saa harrastaa milloin vain, ja seksi on tärkee asia, ja kaikki BDSM on ihan ok myös, mutta en kyl suostuis menee sellaiseen paikkaan jossa ihmiset vaan alkaa painostaa mua seksiin. Mulla on muutenkin poikaystävä ja harrastan seksiä sen kanssa vain. Haluaisin vain mennä sellaiseen paikkaan jossa on muita teistisiä Satanistejä keskustelemassa kaikesta Satanismiin liittyvistä asioista ja Goetiasta jne. enkä mihinkää panokerhoon jossa harrastetaan seksiä ventovieraitten kanssa.
Kerhoja teistisille Satanisteille?
9
190
Vastaukset
- kalmari
azazelin tähti
- pimeydenlapsi
Ok, kiitos. :3
- BoiCheMoi
Jos pitää sitä pelle-Nefastosta jumalana, niin sitten Azazelin Tähti ok. Muuten ainut oikea satanisti ko. ryhmässä on em. hörhö, loput hänen fanipoikiaan.
- ffdx
Trolli.
- pimeydenlapsi
Ja mikäköhän mun viestissä oli "trollia"? Sanoin vaan että haluan käydä jossakin asiallisessa Satanistiseurassa.
- pimeydenlapsi
Nevermind, nyt tiedän mikä oli moka. :D
- Legioner
One True LEgion rekrytoi aina.
huom!! seksi ventovieraiden kanssa EI pakolliset jos ei halua - pimeydenlapsi
Okei. Sori, olin vähän tyhmä (lähinnä väsynyt) kun kirjoitin tätä. Joo, olen kiinnostunut Satanistikerhoista edelleen ku haluan tavata muita satanisteja, ja nyt ymmärrän myös että ei tehdä mitään ventovieraiden kanssa jotain jota en haluaisi. Et antakaa anteeksi.
Ja muutenki hei olin vain oikee aloittelija tuolloin (katso ton aloitusviestin päivämäärä), et ei ollut tarkoitus kysyä että "joku asiallinen paikka ilman ventovieraitten kanssa seksiä".
Et älkää pliis enää olko mitään draamakuningattaria tän mun tyhmän viestin takia. :P - pimeydenlapsi
Toinen syy miksi mä kysyin että "joku asiallinen paikka ilman ventovieraitten kanssa seksiä" oli myös se ku jotkut idiootit sanoivat että se on huono juttu tai heikkoa jos Satanisti ei koskaan osallistuisi seksirituaaleihin, ja mä sit silloin väsyneenä ja tyhmänä uskoin niitä, mut nyt tiedän pirteenä ja viisaampana että seksirituaalit eivät edes ole pakollisia Satanisteille. Joten, ei ollut tarkoitus sanoo tai kysyy mitään tyhmää joka vois kuulostaa trollilta tai muuten vaa iha sekavalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007