IHMISET VAROKAA GAALAKEITTIÖTÄ JA VARSINKIN ETELÄ-SAVON EDUSTAJAA! KESKENERÄISIÄ KEITTIÖKAUPPOJA TÄLLÄ ALUEELLA USEITA! VASTUUTA EI MYYJÄ TUNNE! VAROKAA!!
VAROKAA GAALAKEITTIÖTÄ!!
3
141
Vastaukset
- vuokko12123
kyllä, tiedän 4 taloa minkä pilannut tämä aluemyyntipäällikkö, VOI LUOJA!
Hyvää päivää!
Gaala-Keittiöiden toiminta täällä Lapissa on aivan loistavaa. Pohjois-Suomen aluemyyntipäällikkö Tuomo Hakala kävi kartoittamaan keittiöämme. Ei ollut vielä kunnolla sisälle päässyt, kun ilmoitti, että täällähän ei näköjään tarvita koko köökin uusimista, näyttää niin hyvältä. Ovet ja vain osa kaapeista menisivät vaihtoon.
Sitten alkoi suunnittelu ja miettiminen. Käytiin perusteellisesti kaikki asiat läpi. Saimme asiantuntevaa opastusta ja kaikki sujui miellyttävissä merkeissä. Minkäänlaista tuputtamista ja pakkomyyntiä ei edustajan taholta tullut.
Kun keittiö oli suunnittelultaan valmis, Hakala rupesi mittailemaan paikkoja ja piirsi samalla uuden keittiön. Kaikenkaikkiaan edustaja viipyi paikalla n. viisi tuntia, mikä herätti luottamusta.
Purimme itse mitä purkaa piti. Kun kalusteet sitten saapuivat, Mika Lintula tuli sovittuna aikana työkalujensa kanssa asennuspuuhiin. Hän kiitteli mittojen tarkkuutta. Lintula paneutui hartaasti ja keskittyneesti työhönsä, sutta ei tullut. Oli mukava katsella todellisen ammattilaisen työkentelyä.
Pitkän päivän jälkeen kalut olivat paikoillaan. Kaikin puolin hyvä maku jäi Gaala-Keittiöiden toiminnasta, mukaan lukien hinta, joka mielestämme oli kohtuullinen.- keittiöekspertti
Gaala on halpa, hivenen epäonnistuneenakin se on hintasuhteeltaan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728