5cm kasa taululle!

Ampumamerkki

Ois sellainen kysymys että missä voisi ampua rynnäkkökiväärillä ampumaradalla kuulumatta mihinkään reserviläisjärjestöön? Ei ole aikaa olla mukana järjestötouhuissa, pelkkä ampuminen riittäis hyvin!! Asun E-karjalassa jos siitä tiedosta on hyötyä ja olen 50

5

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rggr

Syyriassa tai Ukrainassa.

• r-e-s-s-u

Rk:lla voit ammpua radalla helpoiten kuulumalla reserviläisiin ja se ei edellytä osallistumista mihinkään järjestötouhuiluun. Ressuissa voi myös vain ampua ja harjoitella ammuntaa osallistumatta mihinkään muuhun. Itse tee juuri näin, tosin olen silloin tällöin mukana myös ammunnan kolutuksessa.

Eli reserviläisissä voi vain käydä ampumassa seuran vuoroilla.

• Ampumamerkki

Kiitos paljon vastauksesta, otan yhteyttä lähimpään seuraan lähiviikkoina jo!

• r-e-s-s-u

Hyvä päätös! Useimmilla seuroilla on laina-aseita kuten ressukivääreitä ja 9mm pistoleita sekä ta-kalustoa, perinneaseita ym. Aseita saa yleensä ampumavuoroilla lainaksi patruunakuluja vastaan. Osallistu myös ammunnan peruskursseille ja hanki sra lisenssi sekä pidä ampumapäiväkirjaa. Näillä papereilla todistat harrastavasi reserviläisammuntaa ja edellytykset oman kaluston hankkimiseen täyttyvät. Ressuissa touhu on ohjattua, mutta vapaamuotoista. Saa mukavaa seuraa ja muutoinkin kimpassa on hauskempi harrastaa kuin yksin. Jos osallistut joskus valtakunnallisiin kisoihin, niin ammumme sitten samassa luokassa eli H50.

• Kaikenlaista_toimintaa

Katso MPK:n nettisivulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe