vakaan näköistä menoa
https://www.youtube.com/watch?v=KWzVcrfN6C4
S-Cross painelee sataa kahdeksaakymppiä
5
134
Vastaukset
- paras_auto_ikinä
Kyllähän tuossa käytiin jo liki sadassayhdeksässäkympissä. On se vaan armoton ja ennenkaikkea kateellisuutta herättävä auto. Komeakin on.
Laitan tähän muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) häirikö, etuveti, lueseri, äidipoika, hylkiiö, maturboija.....- cross-
Hirveästi valehtelee mittari kun tuon mallin huippunopeus on 155km/h
- cross-
Taas tuli kirjoitusvirhe paholainen minulle, siis 195 on huippunopeus ja mittari näytti vaan 188km/h
- paras_auto_ikinä
Huomasin vasta nyt, että tein aiemmassa viestissä virheen jo alussa, ennen kaikkea kirjoitetaan erikseen:=)
Trollit ei siihen tarttuneet, niin laitan tähänkin muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) Nelieto, luseri, autu, yhmä, seopää.... - paras_auto_ikinä
Pahus, kun tuli itse kirjoitettua, että trollit voi keskittyä noihin väärinkir joitettu hin sanoihin, huh. Valvoin koko yön, kun keskityin niihin ja pari niistä selvisikin minulle, mutta mutta.... Suurin töppäys mulla kävi tossa "itse asian sijasta", kun itseasian onkin yhdyssana, tarkistin sen netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707