vakaan näköistä menoa
https://www.youtube.com/watch?v=KWzVcrfN6C4
S-Cross painelee sataa kahdeksaakymppiä
5
126
Vastaukset
- paras_auto_ikinä
Kyllähän tuossa käytiin jo liki sadassayhdeksässäkympissä. On se vaan armoton ja ennenkaikkea kateellisuutta herättävä auto. Komeakin on.
Laitan tähän muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) häirikö, etuveti, lueseri, äidipoika, hylkiiö, maturboija.....- cross-
Hirveästi valehtelee mittari kun tuon mallin huippunopeus on 155km/h
- cross-
Taas tuli kirjoitusvirhe paholainen minulle, siis 195 on huippunopeus ja mittari näytti vaan 188km/h
- paras_auto_ikinä
Huomasin vasta nyt, että tein aiemmassa viestissä virheen jo alussa, ennen kaikkea kirjoitetaan erikseen:=)
Trollit ei siihen tarttuneet, niin laitan tähänkin muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) Nelieto, luseri, autu, yhmä, seopää.... - paras_auto_ikinä
Pahus, kun tuli itse kirjoitettua, että trollit voi keskittyä noihin väärinkir joitettu hin sanoihin, huh. Valvoin koko yön, kun keskityin niihin ja pari niistä selvisikin minulle, mutta mutta.... Suurin töppäys mulla kävi tossa "itse asian sijasta", kun itseasian onkin yhdyssana, tarkistin sen netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748