Tottunut näihin jo..

uskonvähemmälläkin

Meillä tuntuu asuvan ylimääräistä sakkia -meidän perheen lisäksi oamkotitalossamme. Tv aukeaa ja sammuu ajoittain itsestään(asetukset ok) Leivinuunin luukku heiluu joskus itsestään. Eteisen väliovi kolahtaa joskus kiinni itsestään..eikä ole ikkunoita auki tms. Olen nähnyt yöllä kun kävin vessareissulla kun keinutuoli kiikkasi itsetään-tosin loppui kun katsoin. Äitini kuoleman aikaan iso seinäkello lensi lattialle ja hajosi! Että tämmöistä-en pelkää aikä perheemmekään-olemme tottuneet..

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaistaon

En kyllä alistuisi moisiin "alivuokaralaisiin" demonihenkien pilailuihin. Olen Jeesukseen Kristukseen uskova ja ei minun huushollissani tilaa ole tuollaisille hengille. Mokomat pelkäävät Jeesus Messiaan nimeä.

• Siunatkaa

Sellainen koti on siunattava ja henget pakenee.

• Raksareiska

Kaukosäädin kannatta korjata, jolloin televisio yms. pysyvät kurissa. Onko teillä puulattia. Pelkkä kävely toisessa huoneessa voi keikuttaa keinua.Siitä on todisteena keikkumisen loppuminen kun pysähdyit. Kellot yms. raskaat esineet pitää aina kiinnittää koolauksiin, niin ne eivät putoa.Leivinuunin luukkuun, pitäisi tarkistaa onko savupelti kunnossa piipussa ja luukun lukituksen pitävyys kannattaa myös tarkistaa.
      Toivottavasti näistä oli apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe