Pohdinnassa nimi esikoisellemme, jonka laskettu aika on jo parin viikon päästä. Toiveissa olisi saada nimi päätettyä syntymään mennessä ja ottaa se heti käyttöön. Olemme karsineet aikamisen määrän nimiä ja jäljellä on Klara/Klaara vs. Greta. Toinen miehen ja toinen minun suosikki :). Molemmat pidetään kyllä molemmista eli mitään perheriitaa tästä ei ole tulossa. Kumpi olisi kauniimpi ja kivoja toisia nimiäkin voi ehdottaa. 2 nimeä ollaan päätetty antaa kun suvussamme on molemmin puolin ollut sellainen tapa ja ajateltiin samalla linjalla jatkaa.
Klara/Klaara vai Greta?
2
<50
Vastaukset
- Tyhmä_tantta
Haluatko todella kysyä nimi-asiaa täällä, Suomi24-palstalla, tuntemattomilta ihmisiltä?! Noh, voinhan minä oman mielipiteeni kertoa. Tykkään enemmän Greta nimestä. Mielipiteelläni ei kuitenkaan pitäisi (toivottavasti) olla mitään merkitystä. Jos tähän keskusteluun vastaisi 100 ihmistä, tulisit todennäköisesti saamaan molempia vaihtoehtoja puoltavia kommentteja. Mikä siis oli tarkoituksesi? Tulla kysymään täältä tuntemattomilta ihmisiltä kumpi nimi olisi kauniimpi, kun kuitenkin loppujen lopuksi päätätte itse nimen. Toivon myös sydämeni pohjasta, että tosiaan päätätte ITSE nimen, eikä nimeä anneta esimerkiksi tämän palstan ihmisten mielipiteiden perusteella. Olen puhunut, kiitos :D
- Nimenpähkäilijä
Ja mikä sinusta sitten mahtaa olla tämän palstan tarkoitus? Otsikko on "Mikä vauvalle nimeksi?", joten kai täällä sitä asiaa sopii pohtia. Ei kai me nyt suomi24:n perusteella nimeä valita. Mutta kun on kaksi tasaväkistä vaihtoehtoa jäljellä, niin kunhan ajattelin mielipidettä kysyä. En vanno, että enemmistön mielipiteen mukaan mentäisiin tai edes sitä,e ttä lopulta jompaan kumpaan päädytään. Mutta olisi mukava kuulla kannanottoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510