http://www.iltalehti.fi/talous/2015030419297425_ta.shtml
Yhtiö pyrkii sortamaan ainoita joilla jotain merkitystä koneen ja matkustajien turvallisuudelle portilta portille. Ennenkään eivät ole kunnioittaneet lentäjiä ja nyt vielä vähemmän.
No halpa on halpaa XD
Norwaygianin lentoja peruuntuu
7
135
Vastaukset
- AY-lennot
Ja tuo eroaa jotenkin FInnairista, joka alensi lentäjiensä palkkoja ja lisäsi työaikaa tänä vuonna?
- 10plus
Finnairin halpiksen toiminta näyttää olevan vähintäänkin yhtä rajua
http://www.hs.fi/talous/a1414478137245 - otehukassa
No tää ketju on norskista, oisko jotain kommenttia itse asiaan. "Noi aloitti ensin", "En mä kun noi muut"..... XD
- Käännöstoimisto
Ei ole tainnut Iltalehden kielitaidoton "toimittaja" ymmärtää ulkomaankielistä uutista mistä on kaiken kopioinut ja kääntänyt väärin.
- roskayhtiö
Nowegianin hävytön laiton toimintamalli herättää oksetusta Euroopassa.
https://www.eurocockpit.be/node/2217
"Such behaviour is disgraceful and has no place in Europe."
"Such practices are illegal in several European countries"
"regarded as immoral and unacceptable"
"The anti-social behaviour through strike-breaking and forced crew transfers demonstrates once again that Norwegian is undermining basic social and labour rights"- Muuttuva.maailma
Oksenna pois. Lentotoiminta ei ole ruusuilla tanssimista.
- jämäbisnestä
NOrvagien on itse mennyt kaivamaan itselleen ryanarin mentävän kuopan. Kun halpuus on pointti niin siinä saa mennä sosiaaliset ja työoikeudet vessanpöntöstä alas. Nyt on tultu viimeisille metreille, kiristystä ei voi enää lisätä ja antaa firman mennä vaan konkkaan. työntekijöitä on poljettu jo liian pitkään.
Konkurssi. Siitä vaan. Kuka OIKEASTI jää kaipaamaan XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738