Morjens!
Haluaisin dieettailla siten, että söisin hyvin ja herkullisesti sekä aina mahan täyteen. Haluan ruokaa, joka maistuu hyvältä ja jota on helppo (nopea) tehdä. Heitelkääs herkullisia reseptejä, jotka kuitenkin tukevat dieettiä.
Ei tarvitse olla kuitenkaan mitään 50 kcal kituutusruokia, vaan enemmänkin sellaisia, että esim. lautasellinen on n 300-400 kcal ja sen syötyään jää hyvä mieli!
Mä kyllästyn omiin pöperöihin, jos vain vedän päivät salaattia ja vastaavia.
Hyviä ruokia - reseptejä
1
76
Vastaukset
- Wokki
Wokkeja teen itse paljon, eri kasviksia pannulle ja perään kanaa, kalkkunaa tai jauhelihaa ja mausteita, mistä nyt tykkää. Kaveriksi riisiä tai vain pelkkää salaattia.
Kasvikset kypsyy aina nopeaan jos ne raastaa. Mä teen monesti sellasta sörsseliä, mihin tulee raastettua porkkanaa, raastettua kesäkurpitsaa, silputtu sipuli, tomaattimurskaa ja jauhelihaa, mausteeksi kurkumaa, juustokuminaa, suolaa, pippuria ja valkosipulia.
Eilen syötiin voissa paistettua alaskanseitiä ja paistettua sipulia.
Esimerkiksi hakusanalla paleo löytyy tosi hyviä ruokia, joita voi modailla itselleen sopiviksi vaikka paleo ruokavaliona ei olis se oma juttu. Mutta ainakin henkilökohtaisesti ne reseptit on todella piristävää vaihtelua siihen perinteiseen makaronilaatikko-perunat ja ruskeakastike-linjaan ja niissä käytetään tosi monipuolisesti kasviksia. Muutamia sivustoja esimerkiksi welberries.com tai paleokeittiö.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757