On hallussa Chevyn B10 custom pickup, lokasuojat näyttävät olevan fordista, ovat kuulemma tehtaalta asti, kone on 4,1 litrainen suora kutonen bensa, laatikkona 4 vaihteinen manuaali ja takaveto... mistä saisi hieman speksejä tuosta koneesta.
Outo Chevy pickup
17
1952
Vastaukset
- impala67
kuulostaa oudolta, onko jossain netissä kuvaa moisesta härvelistä? kiinnostaisi nähdä foortin lokkarit letukassa (???)
kone kuulostaisi 250cid kuutoselta, josta tulee siis 4,09 litroissa.tehoa alunperin ollut 155bhp kampuran päästä ilman saastelaitteita. bsittemmin 110bhp kun on katit kiinni ja laskutapa hiukka realistisempi.
että semmonen masiina. - Gas Rig
Oletko varma että se on B10? ettet vain olisi katsonut väärin, se on nimittäin C10. GM:n tapa merkitä lightduty-autot. C=avolava, G=paku... numero meinaa painoluokkaa, eli sinun tapauksessasi 10 sarjalainen (1/2-tonninen, viitataan kantavuuteen).
Lokasuojat voi olla Fordin, muttei takuulla tehtaalta saakka. Moottorisi on perusmoottori, 250cid line-6, joka oli automaattisesti kaikissa ton koko luokan avolavoissa.
Kyl on auto otettu aika minimi varustuksella kun on pienin moottori ja manuaali. Auttaisi hieman taustan selvittelemistä, jos kertoisit vuosimallin.- pRESIDENT
Koneen koon perusteella voisi veikata S-10:ä, ei C10:ä.
- B10
pRESIDENT kirjoitti:
Koneen koon perusteella voisi veikata S-10:ä, ei C10:ä.
jää S10 jos rinnalle ajaa, mun vehkellä on korkeutta kattolamppujen kanssa yli 2 metriä, ja leveyttä 2 metriä....
- sivusta seurannut
kyseessä se militarimalli, joka on alunperin sotaoloihin väsätty?
Ei ilmeisesti tarvinnu huutaa kovaa hintaa(ajomäärä ym huomioituna)?- B10
olen kuullut että vehje olisi ollut sotakäytössä, hieman arvelutti kyllä väite...ei ollut tavattoman kallis.
- B10
olen kuullut että vehje olisi ollut sotakäytössä, hieman arvelutti kyllä väite...ei ollut tavattoman kallis.
- B10
olen kuullut että vehje olisi ollut sotakäytössä, hieman arvelutti kyllä väite...ei ollut tavattoman kallis.
- B10
olen kuullut että vehje olisi ollut sotakäytössä, hieman arvelutti kyllä väite...ei ollut tavattoman kallis.
- B10
että laite olisi ollut sotakäytössä, mitään varmuutta ei asiaan ole....
- impala1968
Olenpas ajanut tuommoista vekotinta, todella ahdas ohjaamo ja hankala asento mutta muutenhan se on ihan ok.
Kyseessä on joku etelä-amerikan malli, enpäs muista oliko argentiinalainen vai brassi? Kaverilla oli kuitenkin tuollainen (valkoinen) joku 5 vuotta sitten, erikoinen peli johon oli hankala saada osia.- B10
kaverisi minkä vehkeen jarruja laitteessa käytettiin, edessähän on levyt ja takana rummut.
Ja kaikki muukin info on tervetullutta. - B10
kukaan mitkä jarrusysteemin vehkeessä on, kun akselit ovat 6 pulttiset, edessä levyt ja takana rummut. Kun lähtee osia ostamaan niin ei tarvitsisi purkaa koko autoa ekana.... :).
Kaikki muukin tieto mistä osia saisi niin on tervetullutta... kuskin puolen ikkunahissi on särki (vaihdanko koko oven, jos tietäisi mikä kori on kyseessä) - Gas Rig
B10 kirjoitti:
kukaan mitkä jarrusysteemin vehkeessä on, kun akselit ovat 6 pulttiset, edessä levyt ja takana rummut. Kun lähtee osia ostamaan niin ei tarvitsisi purkaa koko autoa ekana.... :).
Kaikki muukin tieto mistä osia saisi niin on tervetullutta... kuskin puolen ikkunahissi on särki (vaihdanko koko oven, jos tietäisi mikä kori on kyseessä)En nyt aivan mene vannomaan, mutta olen melko varma, että autossa on sama alusta, kuin saman vuoden neliveto C10 avopakuissa. Niissäkin on nimittäin edessä levyt, takana rummut ja vetoakselit 6-pulttiset.
Ja muutenkin: jos joku on kiinnittänyt (minun lisäksi) huomiota siihen että neli- ja takavetosis pickupeissa on sama runko, jousituksen pultinreikiä myöten. Jos vaan vuosimallin tiedät ni ei pitäisi noitten osien kanssa olla ongelmia.
Kori voikin olla hankalampi. Paha sanoa autoa näkemättä sopiiko C10 osat siihen... - 4x4_76
Gas Rig kirjoitti:
En nyt aivan mene vannomaan, mutta olen melko varma, että autossa on sama alusta, kuin saman vuoden neliveto C10 avopakuissa. Niissäkin on nimittäin edessä levyt, takana rummut ja vetoakselit 6-pulttiset.
Ja muutenkin: jos joku on kiinnittänyt (minun lisäksi) huomiota siihen että neli- ja takavetosis pickupeissa on sama runko, jousituksen pultinreikiä myöten. Jos vaan vuosimallin tiedät ni ei pitäisi noitten osien kanssa olla ongelmia.
Kori voikin olla hankalampi. Paha sanoa autoa näkemättä sopiiko C10 osat siihen...Nelikon ja takapotkun rungot ovat lähes samanlaisia,etupäässä on eroa.Etummainen poikittais tuki on nelikossa umpinainen,kun taas takavedossa siinä on kaksi isoa reikää.Myöskin takavedon rungosta puuttuu nelivedon etujousien takapäässä olevien keinujen reiät.
C/K 30 rungot taas ovat ovat hieman paksumpaa materiaalia,ja niissä on poikittaistuet erilaisia.
Muodollisesti ne kyllä ovat samanlaisia. - Anonyymi
Brasilian versio c10 stä
- Anonyymi
Brassi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777