Rakas staffimme nukutettiin eilen ikiuneen. Suru on suuri. Koiramme oli jo 15 vuotias ja sillä oli kipuja ja muita sairauksia. Nyt sillä on hyvä olla koirien taivaassa. Olin viimeiseen hetkeen sen vierellä silitin kunnes se nukahti. Haluan uskoa että tapaamme vielä.
Näkemiin rakas ystävä
4
121
Vastaukset
- Sakupoika1
Se on todella murheellinen hetki,kun luopumisen aika koittaa,ja sitä kyynelten määrää,vaikka tietääkin lemmikilleen sen suurimman palveluksen tekevän,kun sairaan ja vanhan päästää menemään.Vaikkakin hetki on aina raastava,niin itse koin sen myös hyvin rauhallisena,koirani nukkui ikiuneen pää sylissäni,minä hellästi silitellen ja suukotellen kuonoaan.Enkä olisi siihen ketään muuta päästänytkään,aivan itse,hautaan saakka.Voimia sinulle surussasi.
- tiliakkus
Osanottoni aloittajalle ja voimia.
- suurisuru
Kukaan ei enää juokse vastaan ovelle häntä heiluen.
Kukaan ei enää anna pusuja naamalle.
Kukaan ei enää odota ikkunassa.
Kukaan ei enää leiki kanssani pallolla.
Kukaan ei enää nuku tyynylläni.
Kukaan ei enää istu ruokapöydän vieressä odottaen herkkupaloja.
Kukaan ei enää kanna keppejä tai lumipaakkuja.
Kukaan ei enää kaiva kuoppia pihalle. - Omistajana
Jos vielä jaksat vastata, niin mitä sairauksia teidän staffilla oli? Meidän staffi on 10-vuotias ja halutaan tietysti ehkäistä kaikki mahdollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840