Eli siis olen nyt hurahtanut tähän "harry potter" teemaan ehkä pikkasen liikaa...
Mutta niin haluaisin tietää pari vastausta
1. Millaisia vaatteita noidat/velhot käyttävät?
2. Mistä saan velhorahaa?
3. Mistä/milloin voin ostaa velhotavaroita?
4. Mitä taikaesineitä velholla/noidalla pitäisi olla? Ja mistä saan ne
5. Millaisia taikoja voisi olla näin alkuun hyvä opetella?
Miten oppia Velhoksi/noidaksi
7
103
Vastaukset
- Oppityttö
Ja ainiin haluaisin myös tietää onko mahdollista oppia noidaksi/velhoksi jos ei 1. Ole MITÄÄN aijempaa kokemusta 2. Ei ole mitään noidan/velhon "kykyjä" ennestään
- Oppityttö
Ja itsellä kyllä en ole mitään kykyjä siis huomannut
- taikuudentutkija
itse olen tutkimalla huomannut että ei, velhoksi ei voi ryhtyä ilman valmiita kykyjä mutta noidaksi voi sillä feminien aivojen sekä tahdon toiminta on erilaista mutta siinä kestää KAUAN :) joten jos todella haluat sinulla on suuri vastuu taidoistasi sekä teoistasi ja kyvyistäsi saat kertoa vain muille vlehoille tai parhaiten salaisuuksia pitäville ystävillesi
- taikuudentutkija
velhoille*
- Kysyjä
Voiko enneunia ja pienenä ns. Taikamaailmaa leikkimisestä kutsua ns.valmiiksi kyvyiksi? Ja tulipas mieleen osaatteko sanoa meinaako se mitään kun pari vuotta sitten kun katsoin ikkunasta ulos niin näin noin viikon verran näin jonkun hahmon jolla oli musta kaapu ja sen naamaa ei näkynyt (ja tärkein on se että se tuijotti suoraan muo). muina päivinä näin sen ulkona yöllä mutta viimeisenä päivänä kun näin sen oli päivä?
- parhaiten
salaisuuksia pitäville ystäville! Ei sellaisia olekkaan. Niinkuin ei ole velhoja eikä noitia.
- Oppityttö
Kiitos vinkeistä... Olen tässä opetellut taikoja sekä pienen pussukan saanut sekä luin että "velhot ja noidat eivät lähde minnekkään ilman vyötäröllä roikkuvaa pussukkaa missä heillä on velhorahaa" sekä löysin varastostamme pienen kirstun jossa oli oudon näköisiä kolikoita (olen varmuuden saanut ettei ole mitään markkoja yms.) olen niitä nyt kutsunut velhorahoiski sekä äiti sekä isä sanoivat etteivät tiedä mitä kolikoita nuo ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777