Häpeän että tukeudun sinuun ja teen elämästäsi taas vaikeaa omien sotkujeni vuoksi. Sinä olet ainoa maailmassa kehen voin oikeasti luottaa kun asiat kaatuvat päälle ja myös kun kaikki menee hyvin. Jaamme ilot ja surut kumpaankin suuntaan. Mutta tämä asia vaikeuttaa myös sinun elämääsi hyvin paljon ja stressaa sinua. Häpeän myös omia salaisia tunteitani sinua kohtaan kun jo luulit senkin olevan menneen talven lumia. Anteeksi mutta niin se ei vaan ole. Sinä olet minulle rakas enkä koskaan pääse tunteistani yli koska mitä enemmän sinua tunnen sitä enemmän myös sinua ja elämänasennettasi ihailen. Häpen että olen taas sotkemassa kaiken.
anteeksi ystäväni
cryingyourname
3
91
Vastaukset
- KertoisitTuonKaiken
Oletko nainen, mies?
- cryingyourname
Nainen olen ja ystäväni on mies, mies jota en koskaan saa omakseni. Mutta kuitenkin on rinnallani vaikeilla hetkillä kuten minä hänen. Ja jaamme myös onnen hetkiä yhdessä. Hän välittää syvästi minusta mutta ei sillä tavalla kuin minä hänestä. Se tekee niin kipeää. Kunpa loppuisi tämä järjetön rakastaminen. Ja kuitenkin mitä syvempi ystävyys meillä on sitä enemmän häntä rakastan
- ottiatuota
Jaa mää vai? Jaanyvvai? Vartoos ny kummää nääs vunteeraan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747