vaihdetaanko rahaa hotelleissa vai täytyykö mennä pankkiin? hurghadan aquamarineen mennään, onko siinä lähistöllä rahanvaihtopistettä? Vai voiko jossain maksaa myös euroilla?
rahan vaihto
4
250
Vastaukset
Hotellista löytyy automaatti jossa voi vaihtaa valuuttaa.
- money1
tarkotetaanko automaatilla, pankkiautomaattia mihin tarvitaan luottokortti millä nostetaan rahaa? vai automaattia mihin syötän euron seteleitä ja saan tilalle puntia? luottokorttia kun en omista.
- Sammaaa
Kyseisessä hotellissa on automaatti jossa voi vaihtaa suoraan euron seteleitä paikalliseen valuuttaan. Löytyy myös automaatti josta voi nostaa valuuttaa kortilla. Kurssi on hyvä. Oltiin hiihtolomaviikolla ja nyt lähetään taas ensiviikolla kyseiseen hotelliin. Hotelli on todella ja hyvä ja ruoka erittäin maittavaa...
- Haperoinen
Eurot käy kaikkialla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955