Sain tekstiviestin, mikä lupaa ilmaisen Toscanan matkan kahdelle. En vielä vastannut noihin moniin kysymyksiin. Huijaustako? Onko kokemusta vastaavasta?
http://www.orvilsms.com
3
110
Vastaukset
- jukcu59
kyllä, ei meinaa saada lopetettua viestiä. maksaa 40€/kk kun kirjaudut.. potaskaa, muka ilmaista...
- SuckerBorn
Minulle lupasivat taannoin miljoona euroa ja vastasin kyllä ja juuri eilen DHL kuriiri toi ovelleni ison matkalaukun jossa oli miljoona euroa sileinä seteleinä. Uskothan? ;)
Nyt en pääse niistä millään eroon ja ovelleni luvattiin tuoda miljoona euroa joka kuukausi eikä tilausta voi peruuttaa. Uskothan? ;)
Joka sekunti syntyy typeryksiä jotka rahoittavat miljoonani. Tämän minä uskon ;) - Tuskana
Minä olen vastannut niihin kysymyksiin ja mulle olis nyt varattuna matka Toscanaan. Ilmainenhan se ei ole, lentokenttäverot pitää maksaa ja pitäisi nyt maksaa 200 € ennakkoa jonka sitten saisi siellä takaisin. Soitin siihen matkatoimistoon ja täti kertoi matkasta ja olisi pitänyt varata ajankohta matkustaa mutta en nyt ole vielä varannut. Matkustusvaihtoehtoja oli useitakin mutta parhaimmista ajoista joutuisi vähän maksamaan. Taisi olla vaan joulukuussa 0 €.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727