Sähköpostini ei toimi (jo 2 päivää alhaalla)

Ranold

Suomi24 ei toimi, kun kirjaudun postiini saan herjan:

"Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi ennen tämän ongelman korjaamista"

Kun yritän lähettää viestiä, niin saan herjan:

"Yhteys palvelimeen suomi24-mfe.cloudapp.net evättiin tai yhteys aikakatkaistiin vastauksen puuttuessa."

Olen ollut yhteydessä ylläpitoon palautelomakkeen avulla ja antanut siihen toisen sähköpostiosoitteen joka toimii mutta he eivät vaivaudu ilmeisimminkin ylimielisyydestä johtuen edes vastaamaan. Omistan nyt sitten toimimattoman suomi24 email osoitteen johon olisi koko ajan tulossa tärkeitä viestejä.

9

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranold

Loin äsken uuden tunnuksen suomi24:ään joka lähti heti pelittämään eli ongelma on osoitekohtainen, ei laitteesta tai yhteydestä riippuvainen.

• Minulla ollut ihan sama vika tuon postin kanssa pidemmän aikaa ja näyttää että posti laatikko olisi täynnä mutta edes mitään viestejä ei näy.Ei ole kuulunut mitään ylläpidosta tai alkanut posti toimimaan

• Hei,

Käyttäjätuessamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja pyrimme käsittelemään kaikki yhteydenotot mahdollisimman nopeasti.

Ystävällisin terveisin, Oona /Suomi24

• tuplatäplä

En ole päässyt kertaakaan sähköpostiini tämän uudistuksen jälkeen, tosi syvältä tällaiset uudistukset. Onneksi on toinen osoite, jonka olen nyt joutunut ottamaan vakituiseen käyttöön. Harmittaa vaan, kun tärkeät postit jäi saamatta.

• Monta päivää posti toimimatta. Eikö tosiaan olen taitoa, kykyä ja halua korjata asia.

• sama teksti tulee tänne.eli ei saa posteja näkyviin

• EI toimi ei,kiva kun odotan tärkeetä laskua ja en saa sähköpostia auki!!!!!!!

• stipukka

Lakkasin tuskailemasta tämän postilaatikkoni kanssa ja siirryin suosiolla gmailiin. Se ainakin toimii.

• jugttjr

Minäkin siirryin jo aikoja sitten gmailiin. Paras sähköposti mitä maapallolta löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4292
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2151
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1308
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe