Aikaisemmin käyttämäni Linux ja windows XP tunnistivat automaattisesti kun
puhelimen asetuksista valitsi internet-yhteyden jakamisen-usb yhteys eli nettiyhteys syntyi välittömästi pöytäkoneen näytölle samsung älypuhelimlla.
Uusi kannettava tietokone windows 8.1 käyttöjärjestelmällä on täysin jäänyt käyttämättömäksi koska en ole sillä päässyt nettiin kun olen kokeillut liittämällä usb-johdolla erilaisia älypuhelimia.Lumia 530 puhelimessa on sama käyttöjärjestelmä kuin tietokoneessa mutta siinä ilmeisesti ei ole edes mahdollisuutta käyttää puhelinta modeemina.
Mikä olisi helppo tapa päästä nettiin windows 8.1 tietokoneella kun nettiliittymä on älypuhelimen sim-kortilla?
Onko windows 8.1 käyttöjärjestelmän kanssa modeemina toimivia puhelimia?
Win 8.1 ja älypuhelimen liittäminen modeemiksi?
5
161
Vastaukset
- moqmoqmoqmoqmo
Puhelimen verkkoyhteyden jakaminen onnistuu ainakin langattomasti WLANilla. Ehkä bluetoothillakin. Minulla on Lumia 930 ja olen onnistuneesti käyttänyt sen verkkoa useilla tietokoneilla WLANin kautta, koneissa käyttöjärjestelmänä on ollut Vista/7/8.1. Piuhalla en ole ikinä edes ajatellut kokeilla...
WP8 ( Se käyttis mikä on Lumia puhelimissa) tukee vain wlan jakoa. Ei siis bluetooth tai piuhan kautta.
- kustaffvon
Häh?
Kytke kannettavasta wlan päälle ja ota puhelimen kautta yhteys nettiin.
Puhelimesta netin jako päälle. - okkjuuht
kuinka hidas / nopeasti LG G3 2,5 prossala lataa ja lähettää alueella jossa on hyvä signaali?
- Vaintestaamalla
Sitä ei voi kukaan sanoa. Selviää vain testaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010