Hei Thunderbird-käyttäjät!
Millaiset viestien asetukset? Merkistökoodaukset? Kirjasinlajit? Kirjasinkoot? Minulla on käytössä sähköposti Thunderbird (luotu 3/2013) ja kaikki ihan sekaisin! Tekstifontti ja -koko vaihtelee ihan miten sattuu sellaisiksi, joita ei missään asetuksissani näy. Ja jopa samassa viestissä. En ymmärrä enkä löydä netistä oikeita ohjeita. Jossain kehotettiin esim. tekstin koko-ruutuihin laittamaan 16 ja 13 ja pienin: ei ole. Tuo 16 on aivan valtava. Käyttäisin itse kokoa 12. Jossain lisäksi ohje "Merkistökoodaus: Tunnista automaattisesti: Yleinen" (mulla kohdassa lukee "ei ole"). Ja jossain kehotetaan käyttämään sekä saapuvassa että lähtevässä ISO 8859-15, jossain ISO 8859-1? Ota näistä nyt sitten selvää.
Kirjoittaessani ja lähettäessäni viestiä kaikki näyttää olevat ihan ok, mutta kun joku vastaa viestiin palauttaen samalla lähettämäni, mun tekstit ovat ihan kamalia sekasikiöitä. Osaako kukaan auttaa? Hävettää, kun en tiedä millaisena viestini vastaanottajalle näkyvät.
Thunderbird viestiasetukset
Ukkoslintu
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910