Olen 20-vuotias nainen, ja taidan tulla liian helposti.?
Seksin aikana kun oon päällä, niin saan orgasmin n. 2-3 minuutin sisällä... Sen jälkeen keho vetää ihan veteläks ja tekee vain mieli röökiä. Itse kun rämpäilen ja yksinäni leikin, niin vibran kanssa tulen jo minuutissa! Missä vika? Tietääkö joku,onko jollain samanlainen "vaiva" tai onko jollain kokemuksia vastaavanlaisista naikkosista?
liian helposti orkku?
4
320
Vastaukset
Tuleehan se orkku tossa asennossa aika monellekkin naiselle nopsaan, itsekin saan mut pystyn kyllä jatkamaan ja saamaan vaikka useampia. .Jos oot tyyppiä , ettet pysty ota tämä asento vasta muitten jälkeen ja voit tulla sit nopsaankin. Ja tosiaan itsetehty orkku tulee nopeasti, koska tunnet oman kroppas.
Eihän tuo ole mikään vika.Olehan tyytyväinen moni ei koskaan saa orkkua.
Juuri näin....nauti kun kerran saat,kaikilla ei ole tuohon mahdollisuutta. Ei ole itsestään selvyys toi naisen orgasmikaan.....anna palaa monta putkeen niin lähtee taju ja ejakuloit kunnolla nnin sitten neiti tietää miltä se kunnon orkku tuntuu...ei kerkee röökiä veteleen välissä....zemppiä!
- MjaN40
Mun vaimo saa kans parissa minuutissa ja mua se ei haittaa, päinvastoin. Mukavaa naida pitkään ja antaa hänelke monta orgasmia kunnes hän ohan voipunut. Sitten omakin orgasmi pn räjähtävä ja spermat lähtee voimalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927