Vaikeaa yhteiseloa??? Itse oon sisimmiltäni löytäny uskon ja jeesuksen, mutta se ei ei näy paljon minun arjessa...En saa tukea uskoon, ei ole kenen kanssa keskustella oikeasti asioista. Mies ahdistuu ja menee pois mieltä osoittaen jos näkee ja kuulee minun katsovan esim TV 7.
Olen etsinyt seurakuntaa, mutta tuntuu, että joku, ? tekee aina esteitä minun tielle lähestyä jumalaa ja seurakuntaa.
usko ja epäusko
4
86
Vastaukset
- Qsxcv
Mä en tiedä, millä paikkakunnalla asut ja missä seurakunnassa haluaisit käydä. Kannattaa ehkä valita joku seurakunta, jossa käy useammiN/ säännöllisesti...
- inStar
Minulla on vahvoja tuntemuksia maailmasta yhdistyen uskoon ja Jumalaan. Elämä on jatkuvaa hyvän ja pahan taistelua. Hyvyys lopulta voittaa, mutta uskon Jumalaan. Joka 10 uskoo Jumalaan jos netissä kysellyt. Minä uskon, älä AP lakkaa uskomasta! Usko Jumalaan pelastaa, lopussa elämää.
- oivoivoivooi
Mä ainakin uskon rautakankeen.
- pitkäänuskossa
Onnittelen aloittajaa. Olen tehnyt elämäsi tärkeimmän valinnan. Juuri sitä varten me synnymme tänne. Rukoile miehesi puolesta ja osita hänelle rakkautta. Älä saarnaa vaan rukoile hiljaa ja puhu hänestä Jumalalle.
Herralla on sinulle oma tehtävä tässä ajassa.
Suosittelen vapaita suuntia.
www.uskotv.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017