Voi ei.. Mulla on semmonen ongelma, että ostin juuri päiväkirjan, enkä osaa alottaa kirjottamaan.. Esittelenkö itseni: "Rakas päiväkirja. Minun nimeni on Kirsi ja olen 36 vuotias. Harrastan kirjojen lukua ja asun Hyvinkäällä." Vai miten aloitan?? Apua kiitoksia?
Miten alotan päiväkirjan??
4
2717
Vastaukset
- Ihmeohikulkija
Hei!
Voit aloittaa juuri noin, jos haluat, se on minusta oikein hyvä!:)
Mutta ei sinun tarvitse ollenkaan tehdä aloitusta, esimerkiksi toisessa kahdesta päiväkirjastani ei ole lainkaan aloitusta. Ensimmäisellä sivulla on ensimmäinen päivä!
Yksi hyvä keino on myös tehdä jotenkin näin:
Nimi: nimesi
Ikä: ikäsi
Harrastus: harrastuksesi
jne.
Siinä oli kaksi tapaa.
Voit myös käyttää mielikuvitustasi, ja esittäytyä päiväkirjallesi, kuin se olisi oikea ihminen. Esim. näin:
"Hei, kuka olet?"
"Hei, olen päiväkirja. Kuka sinä olet?"
"Olen Kirsi."
"Missä asut?"
"Asun Hyvinkäällä."
"Mistä pidät?"
jne. Eli, päiväkirjasi kysyy sinulta kysymyksiä:D
Toivottavasti keksit jonkin tavan aloittaa päiväkirjasi, tai päätät ettet 'aloita' sitä, kuten minä tein toisella päiväkirjallani.:)
Joo toi vika oli vähän hassu... Mutta mitä siitä? - kaikkikohdallaan
http://kaikkikohdallaan.blogspot.fi/
Kuvaus kaiken vieneestä suhteesta. Kuvaus siitä, mitä oli olla toinen nainen. Epätoivoinen, mutta tavoitteellinen kuvaus eteenpäin menemisestä. - Myötähäpeäitseänikohtaan
Voi ei löysin vanhan kommenttini täältä :'D Oon kirjoittanut sen varmaan joskus kymmenen-/yhdeksänvuotiaana :--D
Alituksesi on ihan hyvä kun kerrot vain totuudenmukaissesti miltä sinusta tuntuu, miten koet eri asioita, tilanteita , mikä kiinnostaa , mikävähemmän jne... " työ tekijäänsä opettaa" - työ myöskin tekijäänsä kiittää" Kun pitää päiväkirjaa ,- tai miksi nyt .tahtookaan sitä nimittää - Niin olen huomannut miten se auttaa purkamaan stressiä, oppii tuntemaan itseään syvemmin ja syvemin. Onnea ja siunausta matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860