joulukuussa Filippiineille

maximus818

Hei!

Onko kukaan lähdössä joulukuussa Filippiineille? Itse olen ehkä menossa ja mietin olisiko seuraa lentoihin?

Yst.terveisin
Maximus

10

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bgy

Kyllä Urpo taas lähtee , pitää viedä tilitykset sukulaisille.

• inCebu

Kyllä sinne voi mennä yksinkin, pisimmän lennon nukkuu ja viimeisessä on aina puheseuraa jos haluaa.

• Salamat

Me saatamme mennä Cebuun, mutta jo marraskuussa ja olemme siellä kaksi viikkoa. Ei vielä ole ihan varmaa.

• larinda

Hei! Mekin saatamme lähteä marraskuussa. Hirvittää vaan pitkät lennot lasten kanssa.

• kumusta
        larinda kirjoitti:

Hei! Mekin saatamme lähteä marraskuussa. Hirvittää vaan pitkät lennot lasten kanssa.

No mikä siinä hirvittää? Istuminenko? Kun viet lapsesi aamulla tarhaan ja haet ne 9 tunnin päästä pois, niin olisit samassa ajassa jo lähellä Hong Kongia ja siitä ei ole kuin 2 tunnin pomppu Cebuun. Et anna karkkia etkä virvoitusjuomia niille, etteivät ole sokerihumalassa ja sitäpaitsi toi kasvattaa lasten keskittymiskykyä. Tiedän mistä puhun, olemme tehneet tuon matkan monasti 2 lapsen kanssa jo vauvakoppa reissuista alkaen.

• kitten944

Moi !

Itse voisin olla kiinnostunut. Laitatko vaikka yhteystietosi tähän ? niin voitaisiin jutella tarkemmin.

• Salamat

Minua ei pelota matka, vaan siellä asuminen. Pelkään lapsemme saavan jonkun arhäkkään bakteerin denguesta puhumattakaan ja siksi koko loma saattaa mennä sairastelun merkeissä pilalle.

• matkaanytvaan

No just oltiin 1 kuukausi siellä lasten kanssa, jos et ole viidakossa, niin denguen mahdollisuus on kyllä pieni, ja dengue ei ole tappava ekalla kerralla, vaan jos saman kannan dengue tarttuu puolen vuoden sisällä uudelleen, niin toisella kertaa on vaarallinen.

Mitä bakteeria nyt erityisesti pelkäät, en ymmärrä? Maitohappo bakteerit muksuille, rokotukset kuntoon siis hepatiitti, jäykkäkouristus niin ok. Malaria lääkitys ja japanilaisen aivokuumeen rokotuksissa ei ole järkeä lapselle jo olette vain kuukauden.

Käsidesit aina peliin, kun menette syömään jonnekkin tämä aina lapsille, niin ei tule masutauteja.

Thaimaassa on paskasemmat ravintolat, kuin Filippiineillä mitä itse olen huomannut.

• kuha4873

Ei pidä paikkaansa,kyllä Filippiineillä on paskasemmat ravintolat,ja kalliimmat hotellit kuin Thaimaassa.Muuten eläminen maassa on halpaa,mutta itse tykkään Filippiineistä ei ole niin turistirysä vielä ja onhan vaimokin sieltä.

• Salamat

Täällä Suomessa kun olemme eläneet, niin olemme sinut näiden bakteereiden kanssa, mutta Filippiineillä ne ovatkin aivan eri sorttia. Minäkin olin yhden päivän vatsataudissa ja luulen saaneeni sen pinestä ravintolasta jossa liha leikattiin saksilla asiakkaan toiveiden mukaan. Vaimon ei käynyt kuinkaan, kun on paikallisia.
      Tässä oli yksi perhe kuukauden lomalla Mindanaolla ja kaikki sairastuivat silmätulehduksiin. Heidän yleiskuntonsa laski siinä ja loppujen lopuksi he sairastelivat koko loma-ajan. Vaikka oli matkavakuutus kaikki piti maksaa Pesoina, vasta Suomessa vakuutusyhtiö maksoi kuitteja vastaan kulut.
      Denguen sain varmaankin, kun asuimme ensi kertaa vaimoni kotona kylän laidassa. Siitä alkaa sademetsä jossa kävelin päivittäin ylös vuorille katsomaan Tyyntä valtamerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe