Eli miten reakoisitte jos näkisitte et esim. teijän luokkalainen on viillelly reisiin (laajalti, aika pahan näkösesti). Kysyn koska haluisin tietää et kantsiiko ottaa riski et ne näkee vai piillotella arpia (luokkaretkellä)?
Suhtautuminen viiltelyyn?
3
60
Vastaukset
- äläotariskii
No ite alkaisin ihmetellä ja moni vois sitä "säihkähtää" et mieluummi pidä ne piilos koska muutennki sult voijaa tulla kyselee ja jos joku aikune huomaa nii sekyl voi tulla aulle puhuu jotai...
Eiköhän tärkein kysymys ole se, että vieläkö sinä viiltelet?
Jos joku sinusta välittävä ne jäljet näkee niin luultavasti hän ottaisi asian jollain tavalla esille. Jos viiltely jatkuu tai voi jatkua edelleen asiaan puuttuminen olisi tietysti positiivinen asia, jotta saisit apua.- JätkäKainuusta
No minä en asiasta millään tapaa säikähtäis tai kahtois pahasti. Lähinnä vaan ajattelisin jälkien tuoreudesta että jos vanhoilta näyttää nii sillon on menneisyydessä ollut rankkaa tai sitten jos näytästää tuoreilta nii saattaisin ehkä mennä kysymään oikeen tilanteen tullen että onko kaikki kunnossa.
Mutta kaikki ei todellakaan ymmärrä viiltelyä ja pitää sitä niin friikkinä toimintana, niinkuin minäkin ennen kun löysin itteni nii syvästä masennuksesta että puukosta tuli ainut ystävä joka oli aina paikalla. Tyhmää hommaahan tuo ittensä satuttaminen on mutta samalla saattaa olla ainua asia joka pitää järjissään.
Kannattaa peittää nii ei tule mitään epämiellyttäviä katseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748