Hei!
Ajattelin tässä mainita jos joku sattuisi etsimään webhotellia, niin löysin uuden suomalaisen webhotellien tarjoajan. Nimi on suomenwebhotelli.com ja hinnat näyttäisis olevan ihan hyvän oloiset. Asiakkaita on vaan kuulemma sen verran paljon, että uudemmat joutuvat jo odottamaan hetken aikaa nettisivujansa. Jos siis haluaa, että nettisivut tehdään, eikä itse niitä halua tehdä. Tosin näyttäisi olevan myös itsekkin melko nopeaa ja helppoa pyöräyttää sivut työkaluilla mitä tarjoavat. Itse vain kokeilin joskus aikanaan dreamvieweriä, mutta tämä nettipohjainen rakentamistyökalu näyttäisi paremmalle. En siis itse osaa koodata, mutta sivuille materiaalia pystyy tällä laittelemaan.
Uusi webhotelli tarjoaja
uusikuusi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747