Anne Berner blir ny minister. Så i alla fall två svenskspråkiga ministrar i den nya regeringen.
Anne Berner ny minister
13
<50
Vastaukset
- nylänning
Det var ju inte så illa,litet överraskande kanske.Hon är ju riktigt NY.
- Fr_eddy
Nätfennomanerna tycker att hon har gjort något illa därför att hon har samlat pengar för barnsjukhuset.
- Likaista_säätiörahaa
.
"Rahastetaan pikkkulapsilla rahaa likaisille säätiöille"
. - BENSOW
LASTEN SÄÄTIÖN VÄLISTÄ VETÄJÄ .
- duktigkvinna
Alla projekt som fennona börjar med räcker minst 20 år innan det blir till något.
duktigkvinna kirjoitti:
Alla projekt som fennona börjar med räcker minst 20 år innan det blir till något.
Vi har ju i suomi en saboteur - sfp. Ska du snaija nu ?
- nyaansikten
Berner har mycket erfarenhet om att leda företag. Nu när Finland ska ledas företagsmässigt är det antagligen en merit.
- baktankar
Hon kommer att klara sig galant,bättre än många av de andra ministrarna.Därför valde säkert Sipilä henne.
- erixon
baktankar kirjoitti:
Hon kommer att klara sig galant,bättre än många av de andra ministrarna.Därför valde säkert Sipilä henne.
Anne Berner är handplockad av Sipilä,det var han som begärde henne med i politiken.Månne han inte vet exakt vad han gjorde.
- Schweizerdeutsch
Hon är tyskspråkig.
- fennosekositaas
Miten te fennot selitätte sen, että meillä on kaksi suomenruotsalaista ministeriä ja 20 suomenruotsalaista kansanedustajaa - eikö teidän "viimeisen laskelmanne" mukaan "suruja" ole vain 1% kansasta. Vai onko se sittenkin niin, että nimenomaan FENNOJA on 1% kansasta?
- derasarbetsplatsockså
Nätfennor finns det bara en handfull som har bosatt sig på den här spalten.
Det luktar illa affär som att sfp och ojämnighet fortsätter.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116