Vaikka olen kaunis ja varattu nainen viihdytän itseäni mm. tällä sivustolla. Tässä se nyt tulee, miksi eivät naiset kinnostu: TE OLETTE NIIN TYLSIÄ JA HAETTE NIIN PUUDUTTAVIA NAISIA, ETTEI MIKÄÄN IHME, ETTEI, SITÄ EDES NÄTTIÄ TYTTÖÄ LÖYDY MISTÄÄN....ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Tämä teissä mättää
10
<50
Vastaukset
- trueatm
Menen nurkkaan häpeämään...
- ALOITTAJATARTARKASTIKE
Toi on just se ongelma. Nurkassa häpeävä mies on ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
- Yritäselittää
No jos heitetään tuo eka juttu roskiin että porukka täällä on tylsää, mutta millä tavoin porukka hakee täällä "puuduttavia naisia"?
Mielestäni yli-ikäiset kurpat, läskit ja yhärit ovat vitun puuduttavia. Heidän kanssasi olet kuin ansassa.
Jos taas mielestäsi puuduttavaa on se että mies hakee paljon panokokemusta omaavaa naista niin voin vain kysyä että oletko tosissasi?
Et tajua nimittäin miehistä mitään jos kuvittelet että mies tyytyy elämässään johonkin "epäpuuduttavaan" huoraan.
Sellainen kelpaa vain panoksi, mutta suhteeseen? Ei fiksulle miehelle, ei.- äläedesyritä
Missä vaiheessa sanoin olevani vanha/käytetty/tyhmä? Olen kaunis, nuori ja lapseton ja mulla on ihana !jännämies" :D
- trollo
äläedesyritä kirjoitti:
Missä vaiheessa sanoin olevani vanha/käytetty/tyhmä? Olen kaunis, nuori ja lapseton ja mulla on ihana !jännämies" :D
90% henkilön itsestään kirjoittamista asioista anonyymisti on valheellista paskaa.
Sinun ei tarvitse sanoa olevasi tyhmä, mikäli olisit fiksu, et olisi ylipäätänsä tehnyt tyhmää avausta. Eikö "varattu nainen" ole käytetty?
Otetaan se totuus sinusta. Ruma, vanha, käyttämätön, tyhmä ja mies. - Pöljää
Fiksu mies ei pistä muiden syyksi, jos ei saa haluamaansa ja juna meni jo. Siinä sitten säälitellään itseä ja luokitellaan ja halvennetaan naisia.
Ihanaa olla sellaisen miehen käytössä, joka sai maistaa jo teinipilluani!
- Einiintylsäkuinluulet
Minä osaan tehdä kikkelilläni helikopterin! Haluatko tulla katsomaan?
- kunnontoimintaa
vau miten taitava sun kikkeli on! mahtaa lentää hyvin
- mielenkiintoinen-äääätmi
No jos sinä haet miestä, jolla on pöhköt vaatteet ja heittää levotonta läppää ja käyttäytyy jännän pahasti niin se on sinun valintasi. Minulla on kiinnostavia ajatuksia, mutta naiset eivät niistä kiinnostu. Ei se ole minun vikani, eikä aina naistenkaan (silloin kyllä, jos he vain ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen tiettyjä aiheita). Kyse on vain siitä, että eri ihmiset kiinnostuvat eri jutuista. Omasta mielestäni 95% naisista on tylsiä, koska ajattelevat niin keskimääräisesti (sikäli kun ajattelevat ollenkaan).
Kyhhö se naise kai tunuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061