Paraisilla sattuu ja tapahtuu

Paraistenasukas

Eilen 30.5 n. klo 8.50 olin keskustaan menossa näin juuri ennen jäähallia että oli kaksi ambulanssia linja-autopysäkillä ja ensihoitajat paarien vierellä ja vähänmatkan päässä tien toisella puolella pelto-aukealla helikopteri odottelemassa.
Katselin Tilannehuone.fi palstaa mutta siellä ei sanallakaan mainittu ko. tapauksesta.
Saman olen huomannut ennenkin että aivan kuin Paraisilla tapahtuneita ei sinne ole kirjattu, miksi sensuroidaan Paraisten tapauksia !

7

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktajuttuparaisilla

Jos onnettomuuksien osanottajat ovat ruotsinkielisiä niin ei niitä suomenkielisille palstoille kerrota, sehän on päivänselvä fakta.

• dolmii

Ei ilmoiteta jos kyseessä sairaskohtaus tai henkilövahinkoa. Ei poliisi tehtävätkään ilmoiteta jos kyseessä on uhri.

• Gunhild

Me Parainen halutaan pitää hyvä maine, siksi yksittäistapaus inte huudella julkisuutten. Förlåt minun huono suomi kieli.

• Antteeksvaan

Onko koulussa suomenkielen opiskelut jääneet suorittamatta ?!

• nm1

Ok.

• Gunhild

Ja e over 60 år. Därfor ja komma ihåg inte finska språk o de e inte viktig språk.

• f7iii

Grillaus kevyesti suomenruotsalaisittain: Pårkkanat-resept. Mine kåitta ajatelle påsitiivinens puåli teste laihduntakuuri ja käytte luåvuus. Tesse teille kesen kuuma grill vinkki! Laita grill tulessa. Åta 16kg neme satans pårkkana. Åta ryypy kåskenkårva åta tåinenki. Jås granne on näkösel huuta: TEELE SITE VAIN GRILLATA! Åta ryypy. Heite ne pårkkana grillens ritile, kaata vehen marinad peelle. Kåssu tai ålut såpi mainiåsti. Avaa tåinen kåssu. Keennä niite helvetens pårkkanåit ettei ne pala. Heite såålaa ja peppar och mite kaapiste löyty peelle. Drik lite ålut velille vaihtelun ja kåssu ryypy pereen kyytipåikana. Åta sgmtelefon ja såitå sukulainen, jås ne grilla makkara lehtipihvi, låhkåpeero ni hauku ne pysty. Åta ryypy åta tåine juå låput pullåst, påtkase ne satans pårkkana upp och ner hit och dit. Åta ja heite grill grannens tåntti. Tilaa pizza. Åta ålut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6253
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3454
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2910
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2664
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2348
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1907
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe