Meijänki perheelle tapahtunu kaikkee

Tuulia15

Siis mei iskä kuoli ennenku myö kaksoisveljen kans synnyttii . Kuoli vissiinki kuukaus aikasemmin . Myö muutettii espoosee vuonna 2006 eli oltii veljen kans 6.v . Mei huone oli äitin huoneen vieres ja äiti oli tullu meijät nukuttaa ja meni sit omaa huoneesee kattoo telkkarii tai jotai . Siit meni jotai 2h ja oltii nukahettu jo . Sit mie olin heränny ja menin äitin huoneesee ja mie kysyin hänelt et kuka toi mies on joka tuijottaa minuu ku mie nukun . Äiti oli iha kauhuissaa kysyny miult et kuka mies nii mie sanoin et en mie tiiä , varmaanki isi . Nykyää mie en ees pysty olkkaris nukkuu ku herään yöl siihe et miust tuntuu et joku tuijjottaa minuu... Veliki oli joskus heränny yöl siihe ku isi oli silittäny häne päätä . Sit joskus ku oltii veljen kaa jo koulussa nii äiti oli yksin himassa . Ja oli jättäny majoneesipurkin keittiön pöydälle et hää tekee siit jotai salaattii ja oli menny käymää tupakalla ja ku hää tuli takas nii ei sitä sit enää ollu siinä . N.20 minuuttii hää sitä etti joka paikast ja meni takasi keittiöö nii siinähä se nökötti keskel keittiön pöytää:D Juu sori ku tuli näi paljo tekstii mut mie ajattelin et jos jotai vaik kiinnostaa:) Ja ei kyl sillee paljoo pelota ku kuitenki myö tiietää et se on vaa isi♥ ja näit on viel paljonki lisää:D

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AaveenMerkki

Juu, minulla on aavemainen haju aina kun tungen käteni haarojeni väliin ja vedän pois, käsi on aina kuin ektoplasmalla kyllästetty, sellaista valkoista nestettä.

• PINJAGOOH

Hui kauhee varmaa äitinne oli aiva paniikis sillon ku menit sanoo et joku tuijjottaa :O

• Israel_Sahlberg

No nämä ovat nettikummituksen tyypillistä jekkuilua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe