Mä mistä löytäisin sen hemmon

timmimrs

Rohkeuteni alkaa menna puihin.Olen 58v.nätti ja iloinen nainen,varattu seksittömään avioliittoon.Mistä mä löytäisin ikäpolveni edustajan turvallisiin seksinautintoihin silloin tällöin,onko sellaisia sivustoja olemassa tai paikkoja Etelä-Suomessa?

20

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole yksin hakemassa... ota yhteyttä nalyk52@suomi24.fi keskustellaan asiasta, saat vielä jälkkäriksi rentouttavan hieronnan.

• himot

Moi mistäpäin olet,itse Hämeenlinna,kiinostaa kovasti.

• annanpippeliä

Et sitten alkaisi nuoremman miehen kanssa?

• iriih

Hei minulla samaa juttua kotona,ei sinun tarvitse olla rohkea kun tavataan me ollaan tavallisia suomalaisia aikuisia ihmisiä suunilleen saman ikäsiä.Laita yhteystietosi niin otan yhteyttä

• timmimrs

Hei iriih,minulla ei vielä ikä ole nimimerkillistä sähköpostia.Koetan saada sellaisen aikaseksi:)

• iriih

Joo hyvä juttu,kirjoitellaan kun saat sellaisen.

• ddffghj

Suksi hevon vittuun huora

• HaluttaaJatkuvasti

Kelpaisko 27-vuotias mies Tampereelta? Olen itsekkin elänyt jo pidemmän aikaa ilman seksiä ja tarve olis kova. Jos tulet vaikka Tampereella käymään ennen Juhannusta niin voidaan naida oikein kunnolla.

• 50 kaveri puutteessa pääkaupungissa seisokki koko ajan ota yhteyttä sulttaani@suomi24.fi

• timmimrs

Kuulostaa ihanalta mahdollisuudelta!Oletko Sä varattu?

• ddfttyi

Helvetti sentään näitä ääliöitä liimaa löylykauha perseeseen

• Oon varattu ota suoraan yhteyttä!!!

• RaimoReiman

Suostutko anaaliyhteyteen?

• dfghjk

Pasko housuihis homo

• Hölölölölölölölölö

Tapa ittes transvestiitti.

• sdryui

Vanhat rusinat täällä vonkaa vierasta mistähän johtuu kun oma ukko ei enää syty mene ap peilin eteen

• Nainenminäkin

Toisinpäin on sallittua vai. Kyllähän täällä on valtaosa varattuja miehiä jotka vonkaa seksin perään. Eipä kukaan käske kattoo heijän peiliin. Ihme rasismia jos nainen sattuu olemaan aktiivisempi. Tsemppiä ap

• yxmiesvaaan

Jos kiinnostaa niin vetäise hihasta 36v miestä.

Tykkään itseäni vanhemmista naisista.

Olen itsevarma sängyssä, teen kaiken mitä nainen ikinä pyytääkään.

Pidän suusexin antamisesta ja ottamisesta. Ihaninta ovat kaikenlaiset rinnat, niitä voisi pusuttaa loputtomiin.*tissuhulluko?*

Olen normi vartaloinen, koht. lihaksikkailla käsillä. Iso vehjes löytyy takuulla, todella pitkä ja paksu.

• Puutteessamäkin

Yxmies ootkos mistä päin Suomea.

• sddghhj

Työnnä ap löylykauha perseeseen ja tukehu siihen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe