Äänestys pystyyn, mikä otsikon nimistä on nätein? Valitsemme nimeä Hugon ja Hildurin siskolle :)
Hedvig, Helga vai Hulda?
15
331
Vastaukset
- romskuhults
Suoraan sanottuna Helga. Hulda on ruma nimi. Tulee mieleen Romaninainen, lihava, kortit kädessä.
- Niminiminimi
Hedvig.
- Linuks_epätoivo
Linuks tuhoo - Windows pelastaa…..†
Linuks tietää AINA ONGELMIA. On ihan sama, mitä ne ongelmat ovat, ne tulee kuitenkin siitä, että on asennettu tubutin tietokoneelle....† - minunääni
Hedvig tai Huldrika
- vaihtoehtona
Hedda?
- kummitätiltä
Ei Helgaa jos haluatte säästää nimen Helge mahdolliselle veljelle myöhempään vaiheeseen. Siksi annan ääneni Hedvigille tai Heddalle.
- helgaaa
Hulda on ruma nimi. Hedvig eiiiii.
Helga paras. - hiuhhggvhgh
Hedvig
- Hyikamala
Kaikki hellllvetin rumia nimiä mutta jos joku noista se on oltava niin hedvig, tosi outo nimi kuulostaa miehen nimeltä mutta ei ikimaailmassa hulda eikä myös helga
- guouvlyvljöhyglu
Hedvig. Kaksi muuta järkyn rumia
- Seppo-Taalasmaa
Hutsu
- mistätyttötykkäisi
Hedvig, Helga vai Hulda?
Suomenkielisenä minulle Hedvig ei kerro, onko se tytön tai pojan nimi.
Hulda on mielestäni ruma nimi.
Helga paras näistä.
Entä Hildi tai Hilde? - HuldaHuldaHulda
Hulda on ylivoimaisesti kaunein noista.
Esim. Helka, Heini, Heli, Hely, Henni, Hanna, Heidi ja Henriikka ovat myös H-alkuisia naisen nimiä. - Heluna-Kuula
Hulluhellu on minun suosikkini.
- huldaaaaa
HULDA! kaunis!
Helgasta tulee mieleen sarjukuvat
Hedvig onminusta vaikea lausua. ei herätä muita tunteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748