"Oma tili: Kontrolloi tietosuojaasi Oman tilin työkaluilla."
Minusta tämä kuulostaa uhkailulta. Ei minulla ole edes mitään tiliä, miksi minun pitäisi käyttää buttonia "ALOITA NYT"? Aikaisemmin asia oli ilmaistu siivommin, mutta kun en siihen tarttunut, nyt uhkaillaan..?
Kontrolloi tietosuojaasi Oman tilin työkaluilla
4
97
Vastaukset
- 19or10
Nytpä ongelma on jo pahempi: Salasanaa ei voi vaihtaa, ellei hyväksy tietosuoja-asetuksia painamalla HYVÄKSY nappia. Ongelmallista, koska tiliäni on googlen mukaan yritetty hakkeroida ja hakkerin kerrotaan tietävän salasanani. Ainoa mikä estää vierasta tahoa pääsemästä tililleni onkin nyt siis google, joka taasen estää salasanan vaihdon kuten edellä mainitsin.. no, estäähän se hakkeriakin pääsemästä tililleni, mikä on sinänsä hyvä asia.
Ongelma tässä on se, että google käyttää "virkamerkkiä" kehottaessaan toimimaan. Viimeksi, kun tarkistin, ei googlella ollut minkään maailman viranomaistatusta. En myöskään ole saanut virallista paperia, jonka voisi allekirjoittaa, vaan sivuston, joka on käyttöliittymältään sekava, kaikki linkit eivät toimi ja välillä päätyy tilanteeseen "Olet estänyt cookiet koneeltasi". En siis tiedä, mitä olen hyväksymässä. "Hyväksy" tarkoittaa virallista hyväksymistä kielen käytössäni. Pitäisikö termin olla jokin muu, kuten kenties vaikka "Kuittaa luetuksi". - hetiLuuliKumiHuuli
Mistä nämä ihmiset puhuvat? Uskovatko ihmiset kaiken, mitä kuvaruudultaan lukevat? Minä tilasin juuri vetypommi-iskun Pohjoisnavalle. Sen sai maksaa MasturbKardilla. Katsokaa telkasta, kun jääkarhut höyrystyvät. Uskoitteko?
- victor.vulcan
niiden piti palata takas kentälle kun mun kortista oliki saldot loppu
https://youtu.be/rCyNJ3-8fKY - kooditin_
Huoh…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007