Korttipöytää yöntähdelle..

nadelli

Olen öiden lapsi,nainen joka öisin kulkee ja elää sielullaan.Mitä kortit kertovatkaan tällaiselle omantien kulkijattarelle? Olen löytänyt kengittäjän joka sai mut ruotuun....mies joka taltutti itsekkään naisen....kohtaloko?

8

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alittaja

Sasi,katsotko mullekin....?

• Sasi

Molemmanpuoleista ihastumista. Mutta tässä näkyy kolmaskin osapuoli, nainen. Onko kengittäjä jo aiemmin Suhteessa? Jos ei niin katson kortit uudestaan myöhemmin kuin se

• Sasi

Kaksi jälkimmäistä sanaa ei kuulu lauseeseen

• alottanut

hei,olin jo aiemmassa suhteessa exän kanssa,mitä nät tilanteemme nyt?

• depis

Eli kysyjä lähti tämän herra kengittäjän matkaan,ja eräs nainen kiusaa suhdettamme aika ajoin....molemmat olemme mustasukkaisia tosistamme.Alan kohta väsymään luottopulamme takia,kertoisitko mitä näet?VÄITTÄÄ rakastavansa ,mutta hänellä levoton luonne jota en taida kauaa katsoa koska naisia taustalla ,,,tai entisiä kiusaamassa mua ja härnäämässä,luonto ei kestä tällasta ketä rakastan.

• Sasi

Kengittäjä puoliskosi on taitava kääntämään asioita edukseen. Kun suhteessa on saavutettu seesteisyys niin taas ollaan hakemassa tyydytystä, jännitystä elämään. Tämän ihmisen kanssa ei pitkälle pötkitä ellei sehteesta löydy säpinää. Semmosta, jonka molemmat osapuolet hyväksyvät.
      Itse olet hyväsydäminen, nopeasti hoksaava, antelias. Myös perso ylellisyydelle. Toisinaan oikukaskin, mutta pääsääntöisesti huolehtivainen. Ja tämä toinen on taas menevä ja tosiaan levoton. Sinä taas huolissasi suhteesta yms. liittyvistä asioista. Olet tosiaan rakastunut kengittäjään ja elättelet toiveita ehkäpä naismisiin menosta, kunhan ensin kihlooihin jne. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että ihmissuhde on tuottanut sinulle pettymyksen ja olet menettämässä uskon rakkauteen?
      Lopputulos: Suuri elämänmuutos tulossa. Vanha väistyy uuden tieltä. Mitä se on? Sisimmäsi tiedät.

• hulluyö

Kiitos sasille,osuvasti kuvasit tilanteemme.Tämä herra on tuottanut pettymyksen tunteita tietyin seikoin,mutta on äärettömän mustasaukkainen joka rajoittaa elämää.Miksi hän pitää kiinni jos menojalka vie? olen pettynyt häneen tiettyjen asioiden takia.

• Sasi

Et ole ainoa, jolle kengittäjä pettymyksen tuo. Tahtoo pitää tammansa ruodussaan, joista taidat olla se ykkös tammukka. Mieti tarkoin suhteen jatkumista. Sulle kuitenkin on odottamassa mies, joka lämmin, uskollinen, ei ehkä niin jännittävä kuin tämä. Mutta elämää voi rakentaa eteenpäin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6253
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3454
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2910
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2664
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2348
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1907
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe