sasi joudatko vastata?

juutani

mitä teen ,välillä niin kyllästyttää koko suhde ja toisaalta kumminkinkin kihlihin haluaisin mutta kun olen jo niin monesti kysynyt kihloihin menoa eikä toine oikeen ota innostuakseen sanoo vain katsotaan sit tässä myöhemmin näetkö miten meidän juttumme käy?

2

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sasi

Rakkaudesta taitaa olla muisto vain, mielessäsi mietit. Mikäli haluat suhteesi toimivan niin.. Luovu sinulle turvaa tuovasta roolista/ naamiosta. Se ei vain suojele sinua vaan se erottaa sinut muista, kuten miehenkin. Uskalla olla oma itsesi, lämmin ja eloisa. Mene ja nauti luonnosta. Sillä sieltä saat eheyttävää voimaa ja järjestellä ajatuksiasi, ilman kännykkää..Nyt on vaikea ajanjakso, mutta muuttumalla itse, nousee aurinkokin ja kortit näyttävät tunteiden uusiutumista, vuorovaikutusta rakastetun kanssa, yms. Pelko voitettu.
      Et ole yksin, eikä ole mitään hävittävää, vaikka rakkaittesi edessä olet se mikä sisimmäsi olet ...kaunis, ihana itsesi.

• Dfgfcdfcgg

Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

Andreas Frost

1969-08-13-XXXX

TELEFONNUMMER

090-13 82 72

ADRESS

Mariehemsvägen 39 E

906 52 Umeå

http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe