On todella karseeta kattottavaa kun nämä60 naiset ottaa aurinkoa rivitalojen pihoille, jos teillä olis edes näkösuoja nsspureille mutta kun ei itte ei kehtaa mennä terassillle kun naapurin kurppa lähes alast
60+auringonottajat takspihoilla
10
62
Vastaukset
Pelottaako??? Katsele muualle tai ehdota että rakennat näkö-suojan
- IkuisestiNuori
Niin sitä vaan jokainen vanhenee, jotkut vähän nopeemmin.. varsinkin kun on ottanut aurinkoa joka kesä melkein koko elämänsä ajan.
- Voivoi
Ihanko totta ? Onko siellä äitisi ?
- Katselkaa_sit-
ten sitä 15-vuotiasta Hannaa.
- Eikö_niillä
kuusikymppisillä kurpilla ole suunnilleen sananlainen reikä alapäässä kuin nuoremmillakin?
- KaikkienKukkienKukka
Pitäisikö yli 60 vuotta vanhojen naisten ulkonaolo helteellä sitten lailla kieltää?
Hei mies, oletko ajatellut, että sinäkin saatat olla joskus yli kuusikymppinen? - Tojima
Kuitenkin salaa kurkit verhojen raosta ja vemputat.
- nuomiäs
Mä ainakin vemputan kuuskymppisille. Laittaisin jos sais.
- tompetoo
Eräällä rivitalolla yks lihava täti voivotteli kun naapurin hoikka nainen otti aurinkoa bikineissä...Laihduttais ittekki niin ei tarvisi kateellisena vinkua, tais oma ukko vilkuilla aidan toiselle puolelle :)
- tiukkaalihaa
Ja miksi ei vilkuilisi nättiä naapurin likkaa, oma sotanorsun kokoinen lyyli ei ole hääviä katseltavaa.
Nuolle sotanorsuulle pitääs säätää lailla yläpainoraja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955