Hei. Sanotaan että inkivääritee auttaa moneen asiaan ja mietin että montako kuppia päivässä sitä saisi juoda? Olen keittänyt veden ja laittanu vihreää teetä inkiväärin kaveriksi. Mikä on liikaa? Montako kuppia te olette juoneet päivässä? Juon myös kahvia 2-5 kuppia päivän aikana.
inkivääritee
3
495
Vastaukset
- ella09
Minäkin olen miettinyt montako kupillista olisi suotavaa juoda
- pottula
Inkivääriteeksi kutsuttu litku ei ole teetä vaan hauduketta, tee on aina ja ainoastaan teelehdistä valmistettua.
- Rikula
En ole nähnyt varoituksia liiallisesta käytöstä, mutta asiahan on niin, että KAIKKEA terveellistäkin pitäisi nauttia vain kohtuullisesti - monipuolinen ravinto on terveyden perusta! Kun juot muutakin, tuskin edes jaksat tai välität juoda inkiväärihauduketta liiaksi.
Itse olen juonut inkivääriä siten, että olen keittänyt parin teekupillisen verran vettä, jossa on keitettäessä mukana pieni tuoreen inkiväärin palanen. Valmiina olen lisännyt mukiini hiukan ruokosokeria. On muuten aika namia - kaiken terveyshyödyn lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687