Vanhempaa naista?

Hmm_2015

Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista joka haluaa seksiä nuoremman miehen kanssa?;)

20

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fefref

Löytyy. Minä olen löytönyt useamman sellaisen.

• haluttallella

Etelä-suomesta löytyis vanhempi nainen:) Ja hyvä tyyppi:)
      Haluaisin nuorehkon miehen silloin tällöin,omalla miehellä ei enää homma eikä halu toimi ja luultavasti ei monellakaan samanikäisellä! Seksin ilot löytyivät vasta vanhempana ja rennompana:)Aina eivät pelkästään miehet ole puutteessa,nuolijoita ja muita sijaistoiminnan tarjoajia riittää,mutta haluaisin vaan kunnon tavallisen "homman?:)

• mihinä päin Etelä-Suomia asustelet?

• haluttallella

Hmm,pohjoisessa Helsingissä:)

• Mäntsälästä löytys 30v mies seuraksi.

• haluttallella kirjoitti:

Hmm,pohjoisessa Helsingissä:)

Välimatka turhan pitkä :)

• halutallella
        rekkapoika kirjoitti:

Mäntsälästä löytys 30v mies seuraksi.

Kiitos rekkapoika,meille ei taida löytyä paikkaa iloihimme:)?Hyvää kesää sinulle!

• Mielelläni tapaisin sut asun myös pohjois helsingissä

• haluttallella

Terve,mites me löydettäis toisemme:)?

Kerro sinä:)

pistä viestiä osotteeseen hellurei96@suomi24.fi nii sovitaa sitte siellä

• haluttallella
        hellurei96 kirjoitti:

pistä viestiä osotteeseen hellurei96@suomi24.fi nii sovitaa sitte siellä

Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)

Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)

Olen 19v, ymmärrän että etsit 35-45 vuotiaita mutta uskon että voimme saada tämänkin toimimaan

• Helsingistä löytyisi 24v kundi seuraksi ;)

• Mammaaa

Olen ollut pojan kanssa (17v) . Vuosi ollaan oltu ja vieläkin haluu naida kuuskyt iksiästtä naista. Ei voi kun nauttii kun seisoo monta kertaa päivässä (18cm paksu) ...

• haluttallella

En ryhdy tuomaroimaan,mutta eikös 17 -vuotias ole vielä alaikäinen.Oma etsintäni kohdistuisi ehkä 35-45 vuotiaisiin nuoriin herroihin....ja sit vielä luotettaviin.
        Sellaista lienee vaikea löytää,kun en kännikalojakaan halua:)

• Unohtu laittaa tuonne että olen 24v ;)

• grrrrrrr

Heips sinä haluttallella- tyyppi. Pohjoisen mies 45v kerran kuussa siellä päin työkeikalla. Tule ja käytä !

• Haluttallella

Terve Pohjoisen mies,mistä sinut täälläpäin löytäisin.....kerran kuussa:)
        Kysyy haluttallella"tyyppi":)

• Isokyrpä3578

Etsin vähän nuorempaa naista 16-20. Olen itse 15. Kyrpäni on 5 milliä pitkä ja olen kiihottunut. Panettaa. Ples giv me pussy

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe