Suomi parhaimmistoa, Venäjä Pohjois-Korean tasoa

Hyvä_Suomi

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahdonsua69

TlSSl!!!!
      PlLLU!!!

• Ootmun

Panisin!

• Hyvää-päivää

Pietarin trollien taso on näemmä laskenut käsittämättömän huonoksi. Tai sitten suomalaiset kakarat ovat oppineet uusia sanoja ja hokevat niitä täällä.

• Kakkaaaja

Mulla on kakkahätä, kannattaako mennä vessaan?

• Apuaaaaa
        Kakkaaaja kirjoitti:

Mulla on kakkahätä, kannattaako mennä vessaan?

Ette vastanneet ja paskat tuli housuun :(

• Abrahamm

Suomen hallinto ei pystyisi puoleksikaan hoitamaan Venäjän kokoista maata. joten ei kannata pullistella. Kanada on hyväesimerkki, kun rajatkin vartioimatta !

• matkailijamatti

No heh, miten hyvin mielestäsi Venäjän hallinto on onnistunut? Kurjuutta suorastaan löytyy heti Moskovan ja Pietarin lähialueilta.

• Jönas77

Kanada on tosiaan hyvä esimerkki. Väkiluku vain 35 miljoonaa ja bruttokansantuote kuitenkin suurempi kuin Venäjällä.

• Venäjä ja Pohjois-Korea ovat kuitenkin itsenäisiä maita, joilla on oma valuutta ja ne saavat itse päättää omasta ulko- ja sisäpolitiikastaan. Tällä mittarilla ne ovat kaukana Suomen yläpuolella.
      Suomi ei ole itsenäinen maa. Se on EU:n komission sätkynukke, joka ei saa itse edes päättää siitä mitä maata syrjitään ja kenen kanssa saa olla ystävällisissä suhteissa. Suomi ei saa päättää siitä, ketkä pääsevät maahamme ja ketkä eivät . Lukemattomat EU-direktiivit valvovat Suomea ja määrittelevät suomalaisten elämää. Venäjä ja Pohjois-Korea ovat tässä suhteissa vapaita maita Suomeen verrattuna.
      Suomella on siten vielä paljon opittavaa Venäjältä ja Pohjois-Korealta. Hankkikoon Suomi ensin itsenäisyyden omalle maalleen, ennen kuin kritisoivat niitä maita, jotka ovat paljon järkevämpiä, eivätkä ole luovuttaneet pois omaa itsenäisyyttään.

• Aabrahamm

Turhaan selittelet, Sakari. Listan mukaan Suomi ja muut pohjoismaat on luokiteltu yksiksi maailman turvallisimmista valtioista. Ehkä sinä et halua asua rauhallisessa maassa.

Oma ulko- ja sisäpolitiikka ei ole tae siitä, että asiat olisivat hyvin. Venäjän ja Pohjois-Korean johto on sössinyt kansansa asiat ihan itse ilman EU:n apuakin.

• varmatieto

Pohjois-Korea siis Suomea paljon järkevämpi? Viime nälänhädän aikana helluntalaisseurakunnat auttoivat Pohjois-Koreaa. Nyt uhkaa uusi nälänhätä, onkohan kolehtihaavit pantu jo kiertämään.

Minulla on kiinalainen miniä. Hän ja varsinkin äitinsä ovat kokeneet kommunistisen Kiinan. Miniän äiti on vieläkin pelkkää luuta ja nahkaa, kun välillä joutui Kiinassa syömään nuorta heinää nälkäänsä. Tällaisia ovat diktaattorien maat.

• varmatieto

Saksalainen järjestö "Welthungerhilfe" on toiminut 20 vuoden ajan Pohjois-Koreassa auttaen parantamaan ruuantuotantoa.

• pimeää-on
    • rähinäksi

Tähän muutos meuhkaa nilkit kansalaistorilla. Mamuja ja rähinää Suomeen!

• Netollot

Venäjä-kiimaiset haluavat tehdä Suomesta Venäjän ja Pohjois-Korean tyylisen maan. Keikuttaisiin listoilla sijalla 150..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe