Olen menossa vaeltamaan Lappiin 23-28.8, suuntana Kilpisjärvi-Halti-Kilpisjärvi. Vaellukselle en välttämättä seuraa kaipaa, olen oman tieni ja aikataulujeni kulkija. Automatkalle sen sijaan olisi mukava saada rupatteluseuraa ja jakaa bensakuluja/ajotunteja. Jos olet matkalla samalle suunnalle Turusta tai matkan varrelta, niin olethan yhteydessä! Turusta lähden 21.8 ja ajoon menee varmaan sen kaksi päivää, takaisin lähtö 29.8.
Ja minulta löytyy tavallinen opeli ilman ilmastointia tai kummempia mukavuuksia, millä ajattelin matkan taittaa. Itse olen 26-vuotias naisihminen, jos sillä on asian kannalta minkäänlaista merkitystä (ehkä naisihminenkin uskaltaisi ottaa yhteyttä, kun tietää ettei mikään kiimainen eräpappa ole täällä kyytiläisiä etsimässä :D).
Kimppakyyti Turku-Kilpisjärvi
redandyoungbetterbefun
3
106
Vastaukset
- neitihyy
Minäkin olen naisihminen, voisi sopia minulle tuo matka, mikäli myös sinä kuulut sateenkaari ihmisiin, ties vaikka meistä tulisi pitempiaikaiset "ystävät"
Nyt ei kyllä ihan ajatukset kohtaa, valitettavasti :) Vain matkaseuraa, ei muuta tarjolla.
- kellävääräpalsta
Ei taida aloittaja oikein tajuta tämä palstan oikeaa luonnetta, se selviää kyllä hänen tekstistään.
seuraa täältä löytänyt "retkeilijä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747