Oon 12-vuotias tyttö (reilun viikon päästä 13v) ja mun pakarat on täynnä raskausarpia. Muutama on myös etureisissä. Ne arvet on osa pystysuuntasii, osa vaakasuuntaan ja osa siitä väliltä. En oo tietääkseni lihonu paljoo, mutta vuoden sisällä oon kasvanu n. 10cm. Luin jostain, että ne vois johtua siitä. Voisko se johtua myös siitä, että mun pakarat on tosi löllöt, eli ei siis sisällä paljoo lihasta, ja sitten hölskyy sillee vähän juostessa (ei paljoo). Voiks niitä mitenkään haalistaa/poistaa, koska mua ne häiritsee tosi paljon. Ne on aika punasia, ja ne erottaa tosi hyvin esim. peilin kautta.
Kiitos jo etukäteen avuista!
Raskausarvet pepussa
7
394
Vastaukset
- siinähänse
Siis oletko jossain vaiheessa lihonut paljon ja nopeasti?
Olet niin nuori, että ne arvet lähtevät ihan itekseen.
Panosta terveelliseen ravintoon ja kohtuuliikuntaan.
Aloita vaikka joku uusi harrastus.
Ihan arkiliikunta riittää.
Kävele portaita, pyöräile jne...
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm- 12vtyttö
Siis en ole lihonut (paitsi sen mikä tuli pituuskasvun mukana) ja tanssitunteja mulla on 5,5h 5km koulumatkat ja koululiikunta.
- tsemppiä
Hei ! Tyttärelläni on samanlainen ongelma. Myös raskausarvet tuli saman ikäisenä kun oli paljon pituuskasvua. tyttö on tosi hoikka (peräti laiha ) ollut aina, joten syy ei voi olla lihomisessa. nyt tyttö on 13v ja 174 cm.
Toivottavasti arvet siittä häipyy ja haalenee !!
Tsemppiä sinulle ettet ole ainoa ongelmasi kanssa ! - Etanoita
Kokeilepa Natura Median kotilovoidetta tai kotilogeelia, joka on vielä vahvempaa. Häivyttää arpien jälkiä, itse sain sillä pois ihmeellisen punaisen läikän jalasta, joka ei lähtenyt millään muulla kosteuttavalla voiteella tai vastaavalla, ja tiedän ihmisiä, jotka ovat saaneet sillä leikkausarpia vaalennettua, ja ihmeellisiä patteja pienenemään.
Voide on siis etanaseerumia, jonka ravinteet ja entsyymit uudistaa ihoa.
Kannattaa kokeilla. Aina kun käytän sitä kasvovoiteena (kuuriluontoisesti, kun en raaski aina ostaa), iho voi paljon paremmin.- kokemustaon
Punainen läiskä on ihan eri asia kuin revenny ihokudos.Siihen ei auta mitkään voiteet!
- eugalipto
Perus ihon kosteuttaminen ja sitten ihan normi kaupoista saatava bio-oil on toimiva
- neekeriapina
.... mun pakarat on täynnä raiskausarpia näiden apinoiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010