Olen tavannut kiinnostavan miehen ja mietin, uskaltaisinkohan lähteä yrittämään hänen kanssaan suhdetta?
Miehellä on takanaan yksi pitkä nuorena solmittu avioliitto, josta on kaksi jo pian täysi-ikäistä lasta. Erosta on muutama vuosi eli ei mikään tuore asia enää. Mies tuntuu olevan vahvasti parisuhteessa viihtyvää tyyppiä ja on kertonut haluavansa ehkä vielä lapsiakin.
Minä olen enemmän tai vähemmän ikisinkuksi itseäni luullut nainen. Tämä mies kuitenkin kolahti. Olen jopa alkanut miettiä tuota äityttä mahdollisena. Mies tuntuu olevan mies, joka pitää huolta lapsistaan ja itse olen nainen, joka missään nimessä ei halua omia vastuuta lapsesta yksin itselleen, päinvastoin.
Oikeasti varmaan mitään syytä miettiäkään ei ole. Kaikki vain on niin odottamatonta ja yllättävää, kun olen löytänyt itseni haluamasta suhdetta, joka on niin erilainen kuin mitä minulla on koskaan ollut tai kuvitellut löytyvän.
"Ikisinkku" ja lapsellinen mies
hämillänsäOleva
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910