Hurmio pilleeri kahviin sekä voiteet Järki -Meni ?

Järki-Meni

Voiteet aistein nauttimisen apuna
Liukuvoiteet helpottavat ja kiihottavat
Kiihotus voiteet..

Orgasmi yhdynnässä/Klitoris"voiteet"

Eilen keskustelin poikaystäväni kanssa orgasmeista. Hänelle on muodostunut suureksi ongelmaksi se, etten laukea yhdynnässä, koska hän on tottunut siihen että hänen naisensa laukeavat yhdynnässä. Myös ne, jotka ovat sanoneet hänelle etteivät siinä onnistu, ovan lauenneet.
Eikä hän halua että seksi olisi sitä, että vain hän laukeaa, koska ei saa siitä silloin tarpeeksi tyydytystä itselleen, jos hänen kumppaninsa ei saa orkkua.
Ja minun taasen on ylipäätään vaikea laueta hänen seurassaan. Tosin en ole loppupeleissä sitä kauheasti "yrittänytkään", koska olen tottunut siihen, ettei miehet ole saanut minulle orkkua kielellä tai käsin, muutaman kerran olen toki ollut lähellä saada, mutta jostain syystä en ole koskaan lauennut miehen käsittelyssä, vaan ainoastaan omin neuvoin. Jotenkin tuo oman orkun saaminen toisen avulla on vaan aina jäänyt taka-alalle, eikä se ole ennen muodostunut ongelmaksi.

Ja kun aikanaan hänellekin tästä sanoin, ennen suhdettamme ja suhteemme aikana, etten mä laukea kovin herkästi niin hän ei ole oikeastaan edes yrittänyt minua hyväillä vaan olemme aina suoraan siirtyneet yhdyntään, toki suhteemme alussa hän minua hyväili enemmän mutta ei kovinkaan paljoa jos vertaa aiempiin suhteisiini. Ja tiedän, että orkkuni on loppupeleissä minun itseni vastuulla, mutta kun en ole koskaan aiemmin nähnyt sitä niin suureksi ongelmaksi, niin en ole siitä stressannut.
Itse kuitenkin nautin siitä, että saan hyväillä poikaystävääni käsin ja suulla ja hän taas on vaan tottunut siihen, että nainen saa aina hänen kanssaan yhdynnässä, eikä hän ole kuin muutamia kertoja antanut minulle suuseksiä tai hyväillyt minua käsin, koska se on hänen mielestään "ajanhaaskausta", jos en kerran ole sillä tavoin ennenkään saanut orkkua. Hänen mielestään naisen pitäisi vaan saada orgasmi yhdynnässä.

Ongelma on varmastikin vain mun pääkopan sisällä, koska saan itseni orkkuun nopeasti käsisuihkulla/hieromasauvalla. Sitä en sitten tiedä, ovatko orkkuni kovin voimakkaita verrattuna muihin naisiin. Mietin myös sitä, että onko minun lantionpohjalihakseni jotenkin huonot, josko se vaikuttaa siihen orgasmin saamiseen? Ainakin poikaystäväni sanoi, että pimppalihakseni puristavat mukavasti hänen sormea/penistään, mutta voihan se kait olla että mulla on huonot lantionpohjalihakset? Olen yrittänyt laittaa oman sormeni pilluun ja jännittää, mutta en saa kovin suurta puristusta aikaan. Geishakuulat kun laitoin sisälleni, eivät ne sieltä meinanneet tulla ulos. Onko jotain laitetta, joka "mittaa" lantionpohjalihaksien puristusvoiman?

Olen muutaman kerran hänen lähellään masturboinut ja saanut orkkuja, mutta ne ovat olleet laimeempia, kuin jos yksinäni masturboisin. Enkä ole tuotakaan tehnyt kovin usein.

Onko olemassa jotain voidetta joka saisi klitoriksen "herkemmäksi" ja sitä kautta orgasmin helpommaksi?

Pelkään, että suhteemme kariutuu tämän asian vuoksi.

0

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        208
        5995
      2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        49
        2705
      3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2252
      4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        41
        2042
      5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1769
      6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        82
        1414
      7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        162
        1387
      8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        24
        1321
      9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        35
        1271
      10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        109
        997
      Aihe