Aviomieheni haluaa liikaa seksiä!

onkonormaalia

Vaikka tukkani hapsottaa ja käytän ruman näköisiä yöpaitoja. Rakas mieheni sanoo että oi, kun olet hurmaavan näköinen, haluan naida sinua tänäänkin ja iltaisin ja öisin ja aamuisin? Mitä teen? Onko toisilla samankaltaisia aviomiehiä? Olen laihtunutkin aika paljon juuri tuon rakastelun takia!

7

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviomiesonihana

Onnea! Jatkossakin, sulla kävi hyvä onni! Nauti tuosta tunteesta!

• paljaspersevuoteessa

Rumat ne vaatteilla koreilee!

• sänkynatiseeihanasti

Ja lakanat rypistyy rakkaudesta!

• hyväniin

Onnea,moni Nainen on sinulle kateellinen.

• Jessenjokapäivänpano

Sehän on upeaa minä nain ainakin poikaystäväni kanssa aina kun siihen on aikaa.Aina kun Jessellä on duunissa ruokatauko (kestää 30 min) hän kiirehtii kotiin lähtee jopa 10 minuuttia ennen ruokatauon alkua tulemaan.Sitten kun hän tulee suoraan sanottuna revimme vaatteet päältämme ja menemme panemaan, joskus jokin vaate saattaa revetä.Kun meidän riehakas,makea ja tyydyttävä akti loppuu, laitan lakanat pesuun koska niissä on aina Jessen siemen-nestettä.Sen takia lakanat menee joka päivä vaihtoon aktimme on niin vauhdikas tuon ajan takia.Menen Jessen kanssa aktin jälkeen aina suihkuun jossa jatkamme tätä aktia.Joskus suihkun jälkeen kiihotumme uudelleen ja meidän on pakko saada toisiamme,menemme silloin sohvalle johon laitamme pyyheitä ennen kuin ryhdymme tositoimiin.Joskus myös otamme pienet päivänokoset niin että olen jessen päällä alasti ja hän on allani alasti uppoutuneena minuun niin syvällä kun voi.Jesse rakastelee kunnolla minua ja minä häntä. Yöt nukumme alasti. Joinakin aamuina heräämme siihen että jesse on painunut sisääni tai että minä hieron jessen alapäätä.Jesse tykkää myös siitä kun tulee töistä niin laitan käteni hyvin hänen jalkoväliin ja hieron/pusertelen hänen sukukalleuksiaan.Rakastelemme joka päivä yhteensä n.6 tuntia.Mehän harrastetaan joka vuoden päivä seksiä eli laskekaas siitä 6 kertaa 365. Olemme olleet yhdessä 13 vuotiaista lähtien nyt olemme 23 vuotiaita eli 10 vuotta joka päivä 6 tuntia on aika saavutus mutta rakastamme seksiä ja nussimista. Olemme tähän mennessä rakastelleet yhteensä 22000 tuntia

• joojoo3

hehheh.....onhan haaveilua tuokin....

• oikujyhgfd

ei riitä ruokatunti ettet vaan panis talonmiehen kanssa joka haisee hielle ja sissijuustoa on tarjolla ruokkiksella vai oliko se yökkiksellä
      kirjoituksesi perusteella et anna sen panna perseeseen sua, vakaa puute joka ajaa miehen vieraisiin koska ne antaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe