marjastus verolle

lisääveroja

50% vero asetettava

12

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einäin123

Mulkku aloittaja. Suomessa näkyy hyvin miten holtiton verotus vaikuttaa yhteiskuntaan.

• silverwolf

Sillä aloittaja haluaa verolle, koska on itse niin saatanan laiska tekemään yhtään mitään. Odottelee vaan sossusta rahaa enemmän...

Itse kävin eilen illalla 3 sankoa (30l) keräilemässä, ihan kotitarpeiksi. Vielä jos parina iltana käviksi niin saiksi sellaset 90-100l talveksi.

• mustikkaan

Jep, jep aloittaja on kateellinen kun itse jaksaa vaivoin kantaa sen mäyräkoiran kaupasta kotiin syöpäkääryle huulessaan...

• peennuolija

100% ois jees. Suomi nousuun ja Sipukka & team tykkäis.

• Uurasmies

1980-luvulla eduskunta ehdotti marjaveroa, rahaa kun kaipasi. Ehdottajat poljettiin suon silmään, marjat mätäni metsiin. Pyri tuolla ehdotuksella kunnanvaltuustoon!

• Annumummu

Ja miten ajattelit verottaa? Metsän reunaan vahti, joka vie puolet poimituista marjoista

• Marjuristi

Saispahan satojen kilometrien autokulut , vaatekulut ,poimuri ja astiakulut ym verovähennyksiin sitten.

• EXsienestäjäMarjastaja

On aloittaja nielaissut sieni- ja marjasadut kaikkine karvoineen. Uskomatonta miten kaikki propagandauutisoinnit uppoavat nenästävedettäviin. Ei kaikkea tarvitse sentään uskoa, niin kateuskin hieman hellittää.

• ggjllffdddfiii

Kannatan

• romualdo2

paljon noita trollaavia räkänokkia mahtuu tännekin ketjuun... ! se on niii kiva kohahduttaa...

• ejnhxbgw

Joo, laittakoon marjastuksen verolle, kukaan ei näe eikä tiedä että käyn marjoja poimimassa.

Verotus vaikuttaisi kansan terveyteen, kyllä luonnonmarjat on parasta vitamiinia niille jotka viitsii niitä omaan käyttöön poimia ja myös ulkomaalaiset marjanpoimijat tekee arvokasta työtä kun poimii niille jotka eivät itse poimi, kyllä moni poimimaton henkilö ostaa mehuja, hilloja sekä tuotteita kaupoista joissa kotimaista marjaa ja juopot luuseritkin ostaa viinakaupasta alkoholia jossa voi olla kotimaista marjaa.

• niinIkkäänsä

Ainakin veronviranomaiset olisivat terveitä, kun joutuisivat syömään puolet marjasadosta luntoisetuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe