Sulle viestikamu tämmönen:
En oo ollu täällä pitkään aikaan mut aattelin nyt kirjottaa tän sulle. Kaikki mitä täällä oon kirjottanu ei oikeesti oo niin kuin mun oikeassa elämässä. Tällä tarkoitan tunteidenpurkauksia. Ylireagoin ja kirjoitin liioitellusti suruissani myös ilman nimimerkkiä. Ei mulla oo asiat niin huonosti. Mun elämä menee loistavasti eteenpäin. Muuten puhuin sulle totta (ainakin omista tekemisistäni ja elämästäni). Tää on mun vika viesti tänne ja mä toivon ettet ajattele mua negatiivisesti kaiken jälkeen. Mä toivon kaikkea hyvää sun elämään (ilman minua) ja hyviä jatkoja. Hymyillään jos tavataan. Onhan meillä yhteinen menneisyys ja monta vuotta takana. Eipä mulla muuta!
Rakas onnea matkaan...
1
154
Vastaukset
- ehkävähänosui
Ehkä sun kannattaa tää laittaa varmempaa viestikanavaa pitkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980