Moi! Oon 16v lukiolainen. Oon oksennellu tahallisesti jonkun reilu puol vuotta. N. 10 krt/vko. Alussa ajattelin et oon sairas et ei tää voi jatkua. Nyt se on osa mun arkee ja tuntuu normaalilta. Miten mä voisin mennä puhun jotenki hienovaraisesti tästä jollekin? Ja jos mua ei uskotakkaan?
Tyhmään kysymykseen pikaisia vastauksia
3
83
Vastaukset
- Refluksia
Hei,
Koulun terkkarille ja kun olet jo 16v. niin keskustelu luottamuksellinen. Heittäisin ajatuksia: raskaus, aliravitsemus tai refluksiaongelma, eli vatsan hapot tulevat nieluun, ärsyttävät ja kakomisongelma.
Käys apteekissa ja osta samarinia tai Somacia. Tasapainottavat närästystä . Kokeile pari päivää ja vältä hapokkaita tuotteita. Jos ei auta niin sitten terkkari. Voi olla joku allergiakohtauksen, ja niihin kaikkiin saa avun! - keoeoepeåfölssö
Mene terveydenhoitajalle. Hänen uskoisi kyllä kuuntelevan ja ymmärtävän.
Lopeta ja hanki apua, vielä kun voit. Puoli vuotta on vielä suht. lyhyt aika! Näin neljän vuoden tienoilla alkaa tuntua jo mahdottomalta muuttaa tapoja... terveyshän tässä menee. Terkkarin pitäis uskoa ja kuunnella ihan luottamuksellisesti. Mulla kans menny vähän arjen puolelle tää. Haluaisin eroon mutta tuntuu lähes mahdottomalta. Vaikka kuinka katsoo ruokaa sillä silmällä, ettei söisi niin yllättäen meneekin paketti tai kaksi, oli kyse sitten karkeista, kekseistä tai vaikka kuivista leivistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988