Voi JEE!
Auttakaa te viisaat harrastajat. Tulen hulluksi ja köyhäksi tällä pelillä!
Mulla on takana bossin 1600w vahvistin j oli Extreme 1200w 12" basso kotelossa....alkoi sitten säristä, selvästi kalvo väsyi, mutta nyt en löydä enää sopivaa tilalle...kaikki 12" joita olen kokeillut(3kpl), jäävät jälkeen....eivät pysy mukana vaikka ovat ehjiä, mitä teen!?!? Minkä minä laitan tilalle vai onko pakko vaihtaa vahvarikin vai mitä helvettiä :(?...kysyy epätietoinen harrastelija....
voi hyvät ystävät auttakaa kun järki loppuu!!!
ponybi
4
133
Vastaukset
- Yksiniksivaan
Koitappa kääntää subin vaihe, eli toisin sanoen navat toisin päin.
- Faktajätkä
Halvat subbarit jää aina jälkeen....
no minä nyt jätin ton JBL:n paikalleen vaan raivostuttaa tuo perässä laahaaminen :( mikä olis sit semmonen hyvä joka on kuitenkin edes kohtuullinen hinnaltaan??
- Spldynamiikkaa
Ei ne halvat kaikki jää jälkeen. Esim Spl dynamicsin subit on itsellä toimineet hyvin. Voipi olla että kotelo on jotenkin vituralleen suunniteltu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747