Hei! Olen reipas 16-vuotias poika Turusta, juuri lukion aloittanut ja olisi mielenkiintoa tehdä töitä lukion ohella varsinkin viikonloppuisin. Onko kenelläkään tietoa yrityksistä, jotka palkkaisivat tämän ikäisiä? Olen Googletellut ja kysellyt useista kymmenistä paikoista eikä mihinkään haluta nuoria töihin.
16-vuotiaalle nuorelle töitä Turusta?
7
152
Vastaukset
- isoäitivastaa
Mainosten ja ilmaislehtien jakamista. Reipas poika saa sitä. Palkka on pieni, mutta kyllä silläkin vähän saa kokoon. Pullojen keräämistä. Muuta ei ole. (Kesäsesonki mansikkamailla loppu.)
Turun työttömyysaste 18,7 % . Siivoustyötä tekevät maisterit ja ulkomaiset ITC-insinöörit Pakistanista. Kato, nyt on lama.- 32452345
Mainosten jakamisesta maksetaan niin vähän, ettei sitä kannata edes tehdä. Kyselin, niin esim. kolmen kuukauden hommasta maksetaan noin 100€ ja edellyttää päivittäistä mainosten jakamista. Pullojen keräämisellä tienaa enemmän.
Muutamiin siivoushommiin ja muutamiin uusiin yrityksiin olen hakenut, nyt vastausta odotellessa. Jos sitä tulee ollenkaan.
Kiitos neuvoista! - gfdgdfgd
se riippuu ihan mitä mainoksia jaat ja kuinka paljon. itse saan 200e kuukaudessa ja jaan 2krt viikossa.
- Extrastax
Laitatko yhteystiedot jos kiehtoo helppo tapa tienata kivaa extraa
- Simo_Hovari
Rikoslaki kieltää seksuaalipalvelujen ostamisen alle 18-vuotiaalta sekä parituksen tai ihmiskaupan uhrilta.
- Selevväää
Jahas
- PientäHommaaTarjolla
Hei, saattaisi hyvinkin olla tarjolla pientä hommaa - laitatko osoitteen, johon voi laittaa E-Mailia...kiitos.
Homma sopisi hyvinkin lisätienistiksi lukion ohella tehtäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1654347Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862