Onko kukaan melonut Kirkkonummen joilla tai sisävesillä? Kokemuksia? Pääseekö Espoonlahdelta (perukasta) (Porkkalan) Tavastfjärdenille melomalla?
Kirkkonummen joet
2
533
Vastaukset
- JuSa
Olen käynyt kajakkikaksikolla Mankinjokea Espoon kartanon luona (koski ja mylly) sekä Espoonjokea kirkolla asti. Ne ovat ihan tunnelmallisia. Tätä Kirkkonummen puoleista jokea (en muista nimeä) pitkin tuskin pääsee edes Tolsaan, Estbystä puhumattakaan. Se muuttuu ihan ojaksi. Sen sijaan Siuntionjoesta pidin kovasti, mutta eihän sekään ole Kirkkonummen puolella. Tavastfjärdenin joki (Esbyn joki?) on minulle tuttu vai talvelta. Täytyy ensi kesänä käydä sekin bongaamassa. Saltfjärdenin lintukosteikkosta olisi kuitenkin ehkä paras pysyä pois pesimäaikaan. Peuramaan ohituksen jälkeen on vastassa ainakin muutama hyvin matala sillanrumpu, jotka voi joutua ohittaamaan nostamalla kanootti tien yli.
Siis yleensä minulla on suunnitelmissa bongailla enemmänkin Uudenman mereen laskevia jokia mereltä käsin kajakilla.- John
Tiedätkö pääseekö melomalla, jos jatkaa Lillkanskogsundetista merellä päin melottaessa suoraan eteenpäin Porkalasundetiin, niin pääseekö siitä läpi Dragesvikeniin? Kartassa Porkalasundet näyttäisi ruovikoituvan aika nopeasti ja menee aika kapeaksikin. Keväällähän vettä voisi riittää tähän ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757