Mites muilla System Audion kaiuttimien omistajilla? Irtooko osat, hajooko käsiin?
http://system-audio.com/product/sa-ranger/
No, ihan vakavasti: Siedettävästihän noi soivat ja kotelossa työn laatukin on ihan tyydyttävää. Etupaneelin toki toivoisi pysyvän kiinni kotelossa, ettei liimaus petä ja tule rakoa etupaneelin ja kaiutinkotelon väliin. Ei muuten, mutta sieltä puhisee sekä ääni että ilma tuosta raosta.
System Audion asiakaspalvelu on tasoa: "tule facebooksivuillemme valittamaan". Meillä ei ole sähköpostia, jonne voisi hienovaraisemmin avautua ongelmista.
Toikin vähän outoa, että kaikki julkisuus halutaan facebookkiin kaikkien nähtäville.
System Audio SA Ranger - etupaneeli irtoaa
3
156
Vastaukset
- asiakaspalvelu_pelaa
Myyjäliike ei ole vastannut vielä mitään.
Maahantuoja ei ole vastannut vielä mitään.
Tanskalaiset eli System Audio ei voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin.- asiakaspalvelu_pelaa
Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:
Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.
Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot
Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.
Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.
Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.
Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?
Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.
Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
http://system-audio.com/contact-us/
Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin. - asiakaspalvelu_pelaa
Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:
Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.
Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot
Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.
Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.
Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.
Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?
Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.
Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
http://system-audio.com/contact-us/
Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2947230Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1443360Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1042488- 1622459
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1821715Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311568- 821544
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311470