Vieläkin rakastan

Sydänmiekka

Vieläkin rakastan sinua mutta enää en voi sitä kenellekään kertoa. Sinä olet jonkun muun ja sydämeeni sattuu vaikka haluan sinun olevan onnellinen. Minun pitää tästä lähin salata tunteeni että ehkä voin vielä nähdä sinua ystävänä. Jouduin kaikille valehtelemaan että olen päässyt sinusta ylitse. Tämä on enää ainoa paikka jonne voin rakkauttani turhaan itkeä. Miksi tämä tekee niin kipeää? Yksin öisin kyyneliin nukahdan. Mikä minussa on vikana? Miksi minä en sinulle kelpaa?

6

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänrikki

Tiedän kyllä tunteen;=( Ei ole elämä todellakaan helppoa,kun huomaa että rakastaakin entistä naista,yli kaiken.Eikä ole mahdollista palata enään takaisin;=( Tai aina mahdollista,mutta ei oikein uskalla tuoda tunteita esiin.

• pelot

Miksi et uskaltaisi?Mitä pelkäät?Torjutuksi tulemistako?

• Syöpöttelijä

Samassa tilanteessa. Olemme ystäviä ja yhdessä viettämämme aika on edelleen antoisinta tässä elämässä. Todellisuuden kohtaaminen tekee kuitenkin kipeää. Toisten pariskuntien läheisyys sattuu siihen samaan kohtaan. En osaa enää olla onnellinen toisten puolesta, kun itse olen niin paskana. En jaksa tätä enää. Etsin pakkomielteisesti uloskäyntiä.

• Surullinenn

Eiköhän ap:kin ole vain päästettävä irti siitä tunteesta eli käytävä ne itkut läpi, kokea viha ja katkeruuskin sekä hyväksyttävä tilanne eikä valehdella enää itselleen. Vasta sitten voit alkaa hänelle rehellisesti vain ystäväksi, kun olet surusi surrut, niin voit aidosti toivoa hänelle kaikkea hyvää ja iloita siitä, että hän on löytänyt itselleen sen sopivan kumppanin. Sekä olet myös itse valmis etsimään sen itsellesi sopivan, mutta hänestä sinun on vain osattava luopua.

• alunloppuvailopunalku

suurempi suru on siitä ainasesta luovuttamisesta muiden tai jonkun hyväksi.... itseasiassa se ei taida olla surua vaan jonkinlaista kelpaamattomuus ketutusta..:)

• Surullinenn
        alunloppuvailopunalku kirjoitti:

suurempi suru on siitä ainasesta luovuttamisesta muiden tai jonkun hyväksi.... itseasiassa se ei taida olla surua vaan jonkinlaista kelpaamattomuus ketutusta..:)

Sellainen pitää ymmärtää, että tässä elämässä ei voi kaikkea saada ja vain ne tunteesi käsittelemällä ja itkut läpikäymällä, voit saadakin sen mistä luovut eli sen sinusta aidosti välittävän ihmisen. Itsekin olen eroa läpikäymässä, mutta en vaan ymmärrä miten vääristyneiden ajatusten perusteella minusta, mies lopetti suhteen ja kertoi, että oli myös käsitellyt asian itsensä kanssa. Hän kuvitteli minut sairaalloiseksi ja mustasukkaiseksi kyttääjäksi, joka haluaa tuhota hänen ystävyysuhteensa ym. , eikä tosiaan luottanut minuun ihmisenä minkään vertaa. Ei minulla ole tarvetta penkoa toisen ihmisen kännykkää, kuten hän minun epäili penkoneen, kun yhteys jonkun harrastekaveri naisen kanssa oli mennyt poikki, josta hän ei ollut ikinä edes minulle puhunut. Itselläni toki oli luottamuspulaa häntä kohtaan, juuri sen hänen puhumattomuutensa ja sulkeutuneisuutensa takia sekä suhteen loppupuolella yhteydenpitokin oli niin yksipuolista, että aloin ajatella itsekin suhteen lopettamista ja epäilin hänellä olevan jonkun muun, mutta mulle kertoi ettei eroon liity naista. Mietyttää vaan, että oliko hänellä itsellään sitten vaikeuksia sen oman mustasukkaisuutensa kanssa. Niistäkin asioista, kun puhuu, niin omien mielikuvien ja ajatusten vääristämät solmut voivatkin avautua ja voi saavuttaa jälleen sen luottamuksen ilmapiirin ja suhde muuttuu positiiviseksi. Sairaalloisesti mustasukkaisen kanssa elämä on raskasta, tiedän, olen sen itse kokenut ja en ikinä halua enää sellaiseen suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      5690
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      32
      1466
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1337
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1243
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe